Ik dacht ik word gek...ypuh schreef:
Tot dusver heb ik nooit problemen gehad met remmen (ik ben van mening dat het vooral met anticiperen te maken heeft en remvermogen helemaal niet zo van belang is). Dan ga ik alleen een discussie aan die helemaal niet speelt. Met 20kg bepakking en in een afdaling kom ik daar misschien op terug, maar ook dat speelt nu nog niet.
Ervaring met staal
-
- Forum-lid
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 17 aug 2009 14:06
Dat is ook mijn ervaring, enkel is de regen is het met bepakking naar beneden wel erg flink knijpen maar dan zijn er altijd nog ceramic velgen met bijbehorende remblokjes
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Samen met mijn broer een ook geprobeerd een stalen frame op te bouwen met moderne componenten. Deels 2ehands, deels nieuw.
Eerst een frame gevonden
Gazelle Formula uit 1997:
Snelle sprong naar de eindresultaat :
Nu maar dat hij het houdt op de kasseien in April volgende jaar.
Eerst een frame gevonden
Gazelle Formula uit 1997:
Snelle sprong naar de eindresultaat :
Nu maar dat hij het houdt op de kasseien in April volgende jaar.
Mooi !!
-
- Forum-lid
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 14 jul 2011 20:21
De Koga is bijna helemaal klaar.
Campagnolo Athena 11 speed groep
Orlowski (pools) gemaakte columbus Max voorvork
Chris King balhoofd
Thomson afmontage met een Zipp stuur
Chorus naven met Open Pro velgen en 27mm Challenge Roubaix banden
Rijdt echt super.
Tegen volgend jaar laat ik frame, vork en stuurpen spuiten/poedercoaten in dezelfde kleur, nog geen idee wat.
Campagnolo Athena 11 speed groep
Orlowski (pools) gemaakte columbus Max voorvork
Chris King balhoofd
Thomson afmontage met een Zipp stuur
Chorus naven met Open Pro velgen en 27mm Challenge Roubaix banden
Rijdt echt super.
Tegen volgend jaar laat ik frame, vork en stuurpen spuiten/poedercoaten in dezelfde kleur, nog geen idee wat.