Cannondale
-
- Forum-lid
Sinds vandaag pas aangemeld maar lees al een tijdje mee.
Wat een mooie fietsen allemaal zeg.....WAUW!
Apart zo met 29'er met maar 1 voor schokbreker....heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Sinds vorige week mezelf ook maar een 2de hands renfiets aangeschaft.
Een Cannondale CAAD3. Bevalt tot nu toe perfect.
Wat een mooie fietsen allemaal zeg.....WAUW!
Apart zo met 29'er met maar 1 voor schokbreker....heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Sinds vorige week mezelf ook maar een 2de hands renfiets aangeschaft.
Een Cannondale CAAD3. Bevalt tot nu toe perfect.
Cannondale caad3
Dodgie schreef:Maar effe een piccie gemaakt van de fiets.
Weet wellicht iemand wat het bouwjaar kan zijn van een CAAD3 ?
http://www.vintagecannondale.com/
Zo en nu eerst een bavaria
-
- Forum-lid HC
Volgens mij 1994-2000 deze als inderdaad van 95/96 zijn. Persoonijk zou ik voor de veel betere Caad 5/6 gaan maar hier ben je ook niet mee gestraft.
Sharkman 1 schreef:Volgens mij 1994-2000 deze als inderdaad van 95/96 zijn. Persoonijk zou ik voor de veel betere Caad 5/6 gaan maar hier ben je ook niet mee gestraft.
Thanks!
Een Caad 5/6 vind ik ook beter / mooier maar...
ik had maar een beperkt budget.
Eerst even kijken of het wielrennen me wel bevalt.
Maar bevalt tot nu toe uitstekend.
En nu sparen voor een recenter model.
Cannondale caad3
The Saint schreef:
Hier dan ook een ploatie van mijn 1e racefiets.
Het gewicht valt met 9.8 kg niet echt mee... maar alleen de wielen wegen al een ton. Wellicht in de toekomst een beetje pimpen.
Vandaag voor het eerste met de fiets (naar het werk) gereden en ik moet verschrikkelijk wennen. Normaal rij ik met een MTB en dan is dit een wereld van verschil.
Als je ook daadwerkelijk deze fiets hebt gekocht heb je hem wel voor een mooi prijsje. Ik heb dezelfde alleen dan de zwarte look. Prima fiets.........alleen kom ik niet aan de 9.8kg (maat 56) maar aan 8.9??
-
- Forum-lid
Allemaal leuk die lichte fietsen maar zelf ben ik ook niet precies op wedstrijdgewicht met mijn 93 kg!
Vandaag heerlijk rondje gefietst! Bijgekomen van mijn keelontsteking. De Caad 10 bevalt ontzettend goed. Een enorm verschil met mijn vorige fiets. De spacers oncer het stuur (voor de onvermijdelijke critici hier) heb ik er op één na tussenuit gehaald en dat zit goed en het ziet er ook een stuk beter uit.
Alleen de fietscomputer valt me een beetje tegen, het is een Polar CS200, en hij geeft snelheid aan wanneer ie er zin in heeft, ontzettend irritant. Volgens mij staan de vanger en de magneet goed dus daar mag de fm zijn oog nog eens op laten valen.
Vandaag heerlijk rondje gefietst! Bijgekomen van mijn keelontsteking. De Caad 10 bevalt ontzettend goed. Een enorm verschil met mijn vorige fiets. De spacers oncer het stuur (voor de onvermijdelijke critici hier) heb ik er op één na tussenuit gehaald en dat zit goed en het ziet er ook een stuk beter uit.
Alleen de fietscomputer valt me een beetje tegen, het is een Polar CS200, en hij geeft snelheid aan wanneer ie er zin in heeft, ontzettend irritant. Volgens mij staan de vanger en de magneet goed dus daar mag de fm zijn oog nog eens op laten valen.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?