Bianchi
Ja, had ze ook gezien - met dezelfde bedenking. Maar Swoosh zal dit nu ook wel weer kortzichtig geneuzel vinden
(hoewel "als Italianen het geen probleem vinden" een èrg wankel argument is, moet ik tot mijn eigen schande bekennen...)
Overigens, een Europees familiebedrijf (voor wat het nog waard is) prefereren boven een Japanse multinational hoéft niet eens louter subjectief en gevoelsmatig te zijn, maar kan ook een weloverwogen princiepskeuze zijn...
Maar dit terzijde.
(hoewel "als Italianen het geen probleem vinden" een èrg wankel argument is, moet ik tot mijn eigen schande bekennen...)
Overigens, een Europees familiebedrijf (voor wat het nog waard is) prefereren boven een Japanse multinational hoéft niet eens louter subjectief en gevoelsmatig te zijn, maar kan ook een weloverwogen princiepskeuze zijn...
Maar dit terzijde.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Ik kon zo gauw niet vinden of het er al is op dit forum, maar kreeg vanmorgen van een FM een flyer van Bianchi met de 2011 modellen, inclusief Nirone.
Weet niet of ik hier een pdf van 3mb kan plaatsen?
Weet niet of ik hier een pdf van 3mb kan plaatsen?
Hoi,
Nee, 3Mb kun je hier niet direct posten (Max. 500Kb attachement).
Anders zou je de zaak in moeten scannen en vervolgens naar Imageshack moeten uploaden.
Eens kijken bij Bianchi of het niet te downen is. Uno secundo.
Mvg, Zorro
Anders zou je de zaak in moeten scannen en vervolgens naar Imageshack moeten uploaden.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Timo 2.0 schreef:Ik geef aan wat bij mij subjectief, gevoelsmatig en persoonlijk is dus Swoosh zal voor mij wel even bepalen dat het tijd is voor therapie? Die gaat dus ook op mijn "ignore" lijstje, wat een eikel.
Ach, ik schreef mijn post op de voorgaande reacties in dit topic. Ik had de jouwe nog helemaal niet gezien. Jij schreef terwijl ik schreef en je poste alleen wat eerder.
Maar desondanks is wat jij persoonlijk vind en denkt aangaande het Italiaanse karakter van Bianchi raar en achterhaalt. Er zijn nl genoeg argumenten die het tegendeel aantonen. Het zit werkelijk tussen je oren als Italianen er zelf geen probleem van maken. Vandaar dat ik schreef dat mensen met zulke gedachten in therapie zouden moeten gaan. Hoe zwaar of luchtig je die woorden oppakt ben je zelf verantwoordelijk voor. Als ik jou was zou ik het niet te zwaar nemen. Saillant detail: Bianchi is al sinds 1997 in handen van een Zweedse firma. nl Cycleurope A. B. Group. Dus tja hoe Italiaans is een Zweeds product? LOL
Ik zie overigens Bianchi nog steeds wel als Italiaans en sta zelfs op het punt een Bianchi te kopen. Zeer waarschijnlijk met Campagnolo omdat daar m'n voorkeur naar uitgaat. Desalnietemin, en daar is waar het om ging, vind ik met een ander merk opgebouwd helemaal niet misstaan.
Volgens mij is het hele punt met een subjectieve, gevoelsmatige, persoonlijke mening nu juist dat je die niet af kunt doen door te vergelijken met de keuze van "Italianen", en termen als "raar" en "achterhaald". Wat hier feitelijk gebeurt is: ik zeg dat ik niet van Bianchis hou waar geen celeste en geen Campagnolo aan zit, dat is mijn smaak. Ik zeg niet dat Bianchi's in een andere kleur of met een andere opbouw verboden moeten worden of dat de eigenaren van die fietsen de doodstraf verdienen, ik zeg alleen dat ik een nostalgisch gevoel heb dat het traditioneler hoort te zijn. Jij zegt dat dit een achterhaalde gedachte is, iets tussen mijn oren waarvoor ik in therapie moet. Je kan het "tegendeel" van iemands smaak niet "aantonen" dus waar heb je het in vredesnaam over als je dat opschrijft? Verder ben ik klaar met je.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Sjongejonge. Je kunt zo wel van elk meningsverschil een werelprobleem maken zeg.
Swoosh reageert vervolgens erg correct maar jij vindt het weer nodig om te hakken.
Veel succes en plezier met je 'ignore list'. Ik reageer puur op wat ik hier lees en vel dus geen algemeen oordeel.
Zorro
Swoosh reageert vervolgens erg correct maar jij vindt het weer nodig om te hakken.
Veel succes en plezier met je 'ignore list'. Ik reageer puur op wat ik hier lees en vel dus geen algemeen oordeel.
Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Guttegut, Ardon moet ook weer even. Ach ja, iemands persoonlijke smaak qua fietsen als raar, achterhaald en rijp voor therapie afdoen is in jouw boekje wellicht "erg correct". Whatever
fietsen doe ik net als een prof,
- Supergrover
- Forum-lid HC
al iets gevonden, Zwaardmans?
ZorroI schreef:Hoi,
Mvg, Zorro
-
- Forum-lid
Ik kan zelfs helemaal geen attachments uploaden zie ik. Ik had screenshotsbgemaakt van de Nirone pagina's maar de upload knop staat bij gedisabled.
Timo 2.0 schreef:Guttegut, Ardon moet ook weer even. Ach ja, iemands persoonlijke smaak qua fietsen als raar, achterhaald en rijp voor therapie afdoen is in jouw boekje wellicht "erg correct". Whatever
Hey Drama Queen,
Nee, jij refereert niet naat Swoosh zijn laatste post. In Swoosh zijn laatste post was hij wel degelijk correct maar aangezien jou dat waarschijnlijk niet uitkomt lul je daar maar overheen.
Neem jij alles zo letterlijk? Ik refereer hierbij naar Swoosh zijn eerste post waarin hij het woord 'therapie' in de mond neemt.
Beetje boel grof en over de limit om hem dan maar uit te maken voor 'Eikel' vindt je niet?
Klaarblijkelijk kun je niet zo goed tegen kritiek en kan je nog minder je ongelijk toegeven. Er is toch geen echt probleem om te reageren en iemand een 'eikel' te noemen? Dat kan toch ook anders.
Schelden doe je maar via PM lijkt mij.
Tevens is dat 'Guttegut, Ardon moet ook weer even.' ook weer zo'n zwaktebod.
Schrijf mij even bij op je 'ignore list'.
Zorro
p.s. Laatste bericht over dit 'onderwerp' van mijn kant uit aangezien ik het Bianchi Topic niet wil vervuilen. Ik haal mijn posts morgen weg.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock