Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- Sweety2008
- Forum-lid
Mijn telefoon heeft de Android versie 4.2.2 denk dat het daaraan ligt.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid HC
Heb je het geprobeert en werkt het niet? of staat er dat het niet werkt?
Op mijn Tab werkt het gewoon met versie 4.
Op mijn Tab werkt het gewoon met versie 4.
- Sweety2008
- Forum-lid
Er stond je apparaat id niet compatibel met deze versie. Dus downloaden lukt dan niet.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Android OS supported versions:
Strava requires version 4.3.0 or above of the Android operating system.
ligt dus aan de android versie.., als je die upgrade (als dat kan.mag van samsung) dan ben je er wel.
Strava requires version 4.3.0 or above of the Android operating system.
ligt dus aan de android versie.., als je die upgrade (als dat kan.mag van samsung) dan ben je er wel.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dan download je Strava toch op je laptop met Windows10. Hang je de Mio aan de laptop en dan kun je het ook oversturen.Sweety2008 schreef: ↑27 aug 2017 20:35 Ik wilde net de Strava app downloaden op mijn Samsung Galaxy Grand NEO van 2014. Maar er stond dat mijn apparaat niet compatibel is met de Strava app. Dus moet ik me eerst een nieuwe telefoon kopen voordat ik hem überhaupt kan downloaden.
- Sweety2008
- Forum-lid
Laptop heeft kuren moet hem morgen weer eens wegbrengen beeldscherm blijft zwart ook al is hij aan de stroomkabel aangesloten.
Ghost Nivolet 6LC
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het zit allemaal niet mee.....
- Sweety2008
- Forum-lid
Als de reparatie van de laptop te duur word moet toch een nieuwe kopen maar eerst eens afwachten misschien krijgt hij hem nog gefixt.
Ghost Nivolet 6LC
Hallo!
Ik had eergister een probleempje met strava. Hij geeft altijd aan als ik op bepaalde locaties kom waardoor ik weg ben van het scherm met mijn afstand / snelheid. Ik druk dan altijd op dat locatie icoontje en dan gaat hij terug. Kun je dat uitzetten?
Het grootste probleem was echter dat ik op een bepaald stuk kwam waar hij ook ineens een ander schermpje liet zien met een heel verhaaltje en in de titel iets met "... belevenis". Er ging toen ook ineens een balkje lopen die mijn tijd opnam. Ik kon dat wegkrijgen door op pauzeren te drukken en daarna weer op play. Maar 10 seconden later kreeg ik het dan weer in beeld. Hij pauzeerde dan ook steeds mijn activiteit en mijn gemiddelde ging hierdoor steeds naar beneden.
Ik heb in de instellingen gekeken, maar kon niet iets vinden om dit uit te kunnen zetten. Iemand een idee? Ik heb een gratis account.
Ik had eergister een probleempje met strava. Hij geeft altijd aan als ik op bepaalde locaties kom waardoor ik weg ben van het scherm met mijn afstand / snelheid. Ik druk dan altijd op dat locatie icoontje en dan gaat hij terug. Kun je dat uitzetten?
Het grootste probleem was echter dat ik op een bepaald stuk kwam waar hij ook ineens een ander schermpje liet zien met een heel verhaaltje en in de titel iets met "... belevenis". Er ging toen ook ineens een balkje lopen die mijn tijd opnam. Ik kon dat wegkrijgen door op pauzeren te drukken en daarna weer op play. Maar 10 seconden later kreeg ik het dan weer in beeld. Hij pauzeerde dan ook steeds mijn activiteit en mijn gemiddelde ging hierdoor steeds naar beneden.
Ik heb in de instellingen gekeken, maar kon niet iets vinden om dit uit te kunnen zetten. Iemand een idee? Ik heb een gratis account.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
?? Snap er niets van.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........