omdat die kleding alleen bedoeld is om mee te poseren en niet om mee gefotografeerd te worden samen met een fiets. #poser
Het grote domme vragen topic
- devriesman
- Forum-lid
Die is toch (oorspronkelijk witte band) bedoeld om de zichtbaarheid op de weg te vergroten. Bij de brevet line is deze reflecterend. Als je op de fiets zit, zit de band dus aan de juiste kant.
o'7o
-
- Forum-lid
Wordt er tijdens de Olympische spelen door de fietsers gefietst op hun “eigen” ploegendienst of fietsen ze nu op een andere “NL team” fiets?
De (meeste) renners fietsen op hun “eigen” fietsen, dus van hun ploegen. Wellicht in een ander kleurtje voor de gelegenheid. Een mooi moment voor de fabrikanten om reclame te maken.Edwardfotografie schreef: ↑24 jul 2021 08:54 Wordt er tijdens de Olympische spelen door de fietsers gefietst op hun “eigen” ploegendienst of fietsen ze nu op een andere “NL team” fiets?
-
- Forum-lid
Thanks … had al een vermoeden
Op mijn nieuwe fiets zit achter een 140mm remschijf. Nu is de remkracht niet echt optimaal heb ik gemerkt. Ik heb 2 xtr m9100 160mm schijven die ik erop wil zetten. Is dit de adapter die ik nodig hebt: https://r2-bike.com/SHIMANO-Adapter-Fla ... 60-mm-rear
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Als de remkracht met 140mm niet optimaal is, gaat dat met een grotere schijf zeker niet beter zijn.
Waarschijnlijk moeten de remmen ontlucht worden (of zijn de schijven/blokken vervuild met olie)
Dat is de adapter die je nodig hebt als je toch perse een 160mm schijf wilt plaatsen maar je gaat dan ook nog langere bouten nodig hebben.
Waarschijnlijk moeten de remmen ontlucht worden (of zijn de schijven/blokken vervuild met olie)
Dat is de adapter die je nodig hebt als je toch perse een 160mm schijf wilt plaatsen maar je gaat dan ook nog langere bouten nodig hebben.