Dat is wel een nadeel idd. Misschien een maximum aantal UCI punten per ploeg invoeren o.i.d.daniel1975 schreef: ↑05 mei 2020 17:46 Ik denk dat dat een deceptie zou worden. Sky en Jumbo op volle sterkte het hele peloton stil leggen.
Huidige plan is ook niet alles, maar ik verwacht wel open koers.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Helemaal mee eens.daniel1975 schreef: ↑04 mei 2020 12:17 .........Maar zeggen dat een dubbeltje nooit een kwartje wordt is een klassiek gevalletje kansloos calimero gedrag.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je hebt gelijk, ik nam foutief aan de dat de nominale waarde €100 was maar die is €25. Dus als je €24.000 aan rente wil ontvangen moet je 14..769 certificaten hebben. Als hij die in 2014 heeft gekocht tegen een koers van €105 dan was dat een investering van dik anderhalf miljoen.MarkVeenstra schreef: ↑05 mei 2020 20:23 Die 6.5% gaat toch over de waarde van 25 euro die voor zo'n certificaat staat... En niet over het bedrag dat hij voor dat certificaat betaald heeft? (ergens rond de 100 euro per stuk)
Waarvan dus akte!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het is nog wel wat meer dan dat, bij schrijft immers dat hij de certificaten vanuit een bv heeft gekocht (waarschijnlijk om vermogensrendementsheffing te ontlopen), maar dan moet je wel belasting betalen over de gerealiseerde winst.
Kortom gewoon een kwestie van je huiswerk (laten) doen.
Kortom gewoon een kwestie van je huiswerk (laten) doen.
Uitkering is dus niet gegarandeerd en zoals wat ik nu zo snel even lees, lijkt het erop dat het spul ook lastig verhandelbaar is als je er vanaf wilt
Helemaal niet zo'n lekker product dus...
Maar ja, je kunt dan wel zeggen beter aandelen Shell en dan het "zekere" dividend pakken, maar dat blijkt nu dus ook niet zo zeker meer te zijn
Helemaal niet zo'n lekker product dus...
Maar ja, je kunt dan wel zeggen beter aandelen Shell en dan het "zekere" dividend pakken, maar dat blijkt nu dus ook niet zo zeker meer te zijn
"Het spul" is gewoon verhandelbaar en genoteerd aan Euronext. Gisteren nog 3,5 mio stukken verhandeld.
Waar certificaathouders terecht een punt hebben is dat de ECB financiële instellingen heeft verzocht geen dividend uit te keren aan aandeelhouders. Maar certificaathouders zijn geen aandeelhouders, zij ontvangen een rentevergoeding (vast) en geen dividend (variabel afhankelijk van resultaat). In de voorwaarden van de certificaten staan omstandigheden waaronder Rabo de vergoeding niet kan uitkeren maar de vraag is of aan die omstandigheden wel aan de orde zijn.
Waar certificaathouders terecht een punt hebben is dat de ECB financiële instellingen heeft verzocht geen dividend uit te keren aan aandeelhouders. Maar certificaathouders zijn geen aandeelhouders, zij ontvangen een rentevergoeding (vast) en geen dividend (variabel afhankelijk van resultaat). In de voorwaarden van de certificaten staan omstandigheden waaronder Rabo de vergoeding niet kan uitkeren maar de vraag is of aan die omstandigheden wel aan de orde zijn.
Ah ok,
Ik kreeg dat idee doordat op veb.net naar een stukje uit het prospectus verwezen werd;
Maar die marktkoers heeft dus wel een tikkie gehad...
Ik kreeg dat idee doordat op veb.net naar een stukje uit het prospectus verwezen werd;
(link -pdf!-)de handel in de Rabobank
Certificaten, en de Aangeboden Certificaten kan zeer beperkt zijn, wat ertoe kan
leiden dat houders van Aangeboden Certificaten hun Aangeboden Certificaten niet
tegen of boven de initiële marktkoers kunnen verkopen, of in het geheel niet kunnen
verkopen.
Maar die marktkoers heeft dus wel een tikkie gehad...
Toch niet, de stukken zijn €25 nominaal maar die 6.5% is over €100 (dus €1.625 per stuk).Joseba schreef: ↑06 mei 2020 07:36Je hebt gelijk, ik nam foutief aan de dat de nominale waarde €100 was maar die is €25. Dus als je €24.000 aan rente wil ontvangen moet je 14..769 certificaten hebben. Als hij die in 2014 heeft gekocht tegen een koers van €105 dan was dat een investering van dik anderhalf miljoen.MarkVeenstra schreef: ↑05 mei 2020 20:23 Die 6.5% gaat toch over de waarde van 25 euro die voor zo'n certificaat staat... En niet over het bedrag dat hij voor dat certificaat betaald heeft? (ergens rond de 100 euro per stuk)
Waarvan dus akte!
Als wij er al niet uitkomen kan je het GJ ook niet kwalijk nemen natuurlijk
Het ging er toch over hoe corona je leven verandert?
Maar er is wel iets bijzonders, het was vorige week al op tv. RABO heeft al besloten dat ze 9 maanden niet uit gaan betalen. Dus ook niet de eerste 2 maanden van het jaar, waar nog niets aan de hand was, maar ze weten ook al t/m september niet te betalen.
Maar er is wel iets bijzonders, het was vorige week al op tv. RABO heeft al besloten dat ze 9 maanden niet uit gaan betalen. Dus ook niet de eerste 2 maanden van het jaar, waar nog niets aan de hand was, maar ze weten ook al t/m september niet te betalen.