Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een stukje van mn quarter turn adapter (hammerhead) was al een tijdje terug afgebroken maar vandaag stuiterde mn hele karoo uit de houder tijdens het rijden. Aangezien het ook al een keer bij mn vorige computer is gebeurt heb ik hem ook altijd vast met het bijgeleverde touwtje dus hij viel gelukkig niet op de grond.
Snel maar een nieuwe besteld
Snel maar een nieuwe besteld
Na 2 jaar verlopen ze
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Setje fietsstickers. Kwam reclame voorbij voor setje van 3 stickers voor €12, incl. verzenden. uiteraard met Friese vlag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Brrr, no way dat ik met een provincievlag sticker op mijn fiets ga rijden. Zelfs niet de zeeuwse 

Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
140mm remschijf, fietsenstandaard, reserve olijfjes+pin, stuurlint (lizardskin 1.8), DA ketting
Less is bore
+1 , ik ben sowieso niet van de naam / provincie stickertjes. Ik weet heus wel dat het mijn fiets is.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2025 09:23 Brrr, no way dat ik met een provincievlag sticker op mijn fiets ga rijden. Zelfs niet de zeeuwse![]()

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Overtreffende trap: Golfjes GTI met zo'n sticker op de ruit van het achterportier "Driver: Piet Petje met een NL vlaggetje"rene schreef: ↑24 mar 2025 09:43+1 , ik ben sowieso niet van de naam / provincie stickertjes. Ik weet heus wel dat het mijn fiets is.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2025 09:23 Brrr, no way dat ik met een provincievlag sticker op mijn fiets ga rijden. Zelfs niet de zeeuwse![]()
![]()
Less is bore