Canyon
Vandaag Jasper Ockeloen wel weer gespot op zijn nieuwe Grail op instagram voor een content dagje.
Misschien duurt het dan toch niet meer heel lang??
Zit zelf nu ook te twijfelen of wachten op de nieuwe grail of nu de grizl aan te schaffen..
Lastige keus
Misschien duurt het dan toch niet meer heel lang??
Zit zelf nu ook te twijfelen of wachten op de nieuwe grail of nu de grizl aan te schaffen..
Lastige keus
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je moet wachten op iets nieuwers koop je nooit wat .
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
+1,nieuw is, ook in de fietsindustrie, heel relatief.
Denk er eens over na om elke paar jaar een nieuwe "overjaarse" te kopen.
Dan rij je gemiddeld met een nieuwere die je langer houdt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Eens. Maar in het geval van de Grail zou ik graag een carbon variant zien met een normaal stuur. Dat is de belangrijkste reden dat ik voor de AL gekozen heb. Dus een nieuwe grail zou me kunnen bekoren (mits er een normaal stuur op zit).
Michiel
De grail is nu in de sale op de webshop. Ik vermoed dat de nieuwe Grail er heel snel gaat komen!fietsvriend schreef: ↑23 aug 2023 20:42Eens. Maar in het geval van de Grail zou ik graag een carbon variant zien met een normaal stuur. Dat is de belangrijkste reden dat ik voor de AL gekozen heb. Dus een nieuwe grail zou me kunnen bekoren (mits er een normaal stuur op zit).
-
- Forum-lid
De nieuwe Endurace kwam via alle sites op een en dezelfde dag naar buiten: iedereen had een eerste review. Opeens was ie er. Ben benieuwd wanneer de Grail komt. Zal niet te missen zijn.
Michiel
-
- Forum-lid
Zou mooi zijn als de nieuwe Grail een echte gravelracer wordt, in de lijn van de BMC Kaius en de Specialized Crux. Een extra setje wielen met wegbanden erbij en je hebt dan geen andere fiets meer nodig.
de nieuwe grail is toch al te zien geweest:
https://www.bikeradar.com/news/unbound- ... yon-grail/
https://www.bikeradar.com/news/unbound- ... yon-grail/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou die tegelijk met de nieuwe GRX groep komen?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vermoed van wel en verwacht dat deze wel binnen twee weken gepresenteerd wordt.
Die paar weken kan ik nog wel wachten. Daarnaast is de Grizl welke mijn voorkeur heeft toch niet op voorraad is. Het is vooral kijken welke geo het beste bij je past. Ikzelf zit precies tussen een L en XL in bij de Grizl. Ik denk dat mij de grail net wat beter gaat passen.
Die paar weken kan ik nog wel wachten. Daarnaast is de Grizl welke mijn voorkeur heeft toch niet op voorraad is. Het is vooral kijken welke geo het beste bij je past. Ikzelf zit precies tussen een L en XL in bij de Grizl. Ik denk dat mij de grail net wat beter gaat passen.
-
- Forum-lid
Als ik kijk naar de Ultimate CF SL 8 Aero dan zie ik dat een nieuw model wordt verwacht, of dat deze modellen weer beschikbaar zijn tussen januari en april 2024. Ben benieuwd, hopelijk ziet het er beter uit dan die Endurace modellen. Met de nieuwe Endurace onder je kont ben je wel altijd de klepper van de groep.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er komt echt geen ander frame hoor. Hooguit andere afmontage, die is nu ook alweer anders dan een jaar geleden.ColumsbusMJ schreef: ↑25 aug 2023 14:52Als ik kijk naar de Ultimate CF SL 8 Aero dan zie ik dat een nieuw model wordt verwacht, of dat deze modellen weer beschikbaar zijn tussen januari en april 2024.
Zo'n frame heeft echt wel een lifecyle van 4 jaar.
Less is bore