Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Zo'n e-pompje lijkt me ook best handig. Maar ik ben bang dat ie dan op het “moment supreme” net weer leeg lijkt te zijn…..
Hou het maar bij een gewoon handpompje.
Hou het maar bij een gewoon handpompje.
-
- Forum-lid
Co2 patronen!
Die hebben mij niet gebracht wat ik er van hoopte. En dat pompje? Voor sterkte mannen misschien best de oplossing, maar voor mij blijkt het ondoenlijk te zijn om voldoende lucht in de banden te krijgen.
Ik heb zo’n cycplus pompje en heb m twee keer im Ernst gebruikt. Werkt prima. Accu blijft ook lang goed bij niet-gebruiken.
Nadeel:
- het gaat niet heel snel (ivm CO2)
- het maakt een t****g herrie (waardoor het nog langer lijkt te duren
)
- het wordt wat warm (dus ik weet niet hoe het zich houdt bij intensief gebruik).
Maar voor nood/onderweg ben ik heel tevreden.
Nadeel:
- het gaat niet heel snel (ivm CO2)
- het maakt een t****g herrie (waardoor het nog langer lijkt te duren

- het wordt wat warm (dus ik weet niet hoe het zich houdt bij intensief gebruik).
Maar voor nood/onderweg ben ik heel tevreden.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Tegenwoordig rijd ik met de tubeless 30mm bandjes nog amper lek (1x vorig jaar op 13.000km op de topwegen in de Ardennen) - dus dit is echt voor noodgevallen. Zal het ding zeker eens testen wanneer het binnen is en terugkoppelen alhier.
Verder on topic: 2 ETAP batterijen (2x brak het lipje af waarmee de batterij in de achterderailleur haakt)
Verder on topic: 2 ETAP batterijen (2x brak het lipje af waarmee de batterij in de achterderailleur haakt)

-
- Forum-lid
Die lipjes heb ik weer aan de batterij gelijmd (al een paar jaar geleden) en dat werkt goed!raven14 schreef: ↑02 apr 2025 11:39 Tegenwoordig rijd ik met de tubeless 30mm bandjes nog amper lek (1x vorig jaar op 13.000km op de topwegen in de Ardennen) - dus dit is echt voor noodgevallen. Zal het ding zeker eens testen wanneer het binnen is en terugkoppelen alhier.
-
- Forum-lid HC
2 victoria air liners voor mijn MTB, toch eens proberen hoe dat rijd.