Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

adne
Forum-lid

adne 14 feb 2009 18:42

Sinds december ben ik ook in het bezit van een Oakley en hij zit echt super. Nu wilde ik nog graag een iets donkerder glas hebben, want de Blue Iridium die er in zit vind ik als er veel zon is een beetje te licht (voor de rest een heel goed glas hoor). Toen ik een glas wilde kiezen, kwam ik erachter dat het niet verstandig was om alleen een glas te kopen, omdat het White Chrome frame wat ik heb erg snel zijn lak verliest bij het wisselen van een glas.

Dus ging ik op de Oakley site zelf een bril samenstellen en kwam op deze uit:
Team Yellow frame met Team Royal Blue icons
Ice Iridium lens
Blue earsocks

Maarja, Oakley verstuurd niet naar Nederland. Dus ging ik op Ebay kijken en daar stond echt precies dezelfde tekoop!

http://cgi.ebay.com/Custom-Oakley-Sungl ... 7C294%3A50

Nu heb ik alleen nog 2 vragen:

Kun je het Team Yellow frame ook mét gaatjes in de poten krijgen, die vind ik namelijk toch mooier? Als je hem op de site van Oakley kiest, krijg je hem namelijk alleen zonder gaatjes te zien.

Is er iemand die het Team Yellow frame al eens in het echt heeft gezien en daar misschien foto's van heeft.

Alvast bedankt,
Adne

rezne
Forum-lid

rezne 14 feb 2009 21:02

Ik heb een team green, en dat is ook een Straight Stem (zonder gaatjes). Ik denk dat de team kleuren als Straight stems verkocht worden.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

adne
Forum-lid

adne 14 feb 2009 22:13

Oké, ik zie het inderdaad. Alle team kleuren hebben geen gaatjes in de poten. Merkt u verschil met een andere Radar?

rezne
Forum-lid

rezne 14 feb 2009 22:50

De Straight Stem schijnt wat nauwer aan te sluiten (voor vrouwen of een wat smaller hoofd), maar ze zitten me allebei goed. Ik merk weinig verschil.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

tiest
Forum-lid HC

tiest 15 feb 2009 20:35

Verschil is ong 7mm smaller bij de Straightstem. De Team-colors zijn ook in normaal te krijgen. En custom kan ook gewoon in Nederland!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 feb 2009 21:18

Ja, maar dat wil je echt niet met die prijzen...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

adne
Forum-lid

adne 15 feb 2009 22:39

TiesT schreef:Verschil is ong 7mm smaller bij de Straightstem. De Team-colors zijn ook in normaal te krijgen. En custom kan ook gewoon in Nederland!

Oké, dan zou ik hem eerst wel even gaan passen als ik hem koop. De gewone Radar zit namelijk precies goed bij mij en ik denk niet dat het prettig is als je bril erg strak zit.

Hoe weet u dat de Team-colours ook normaal te krijgen zijn? Op de Oakley-site kan ik die namelijk niet vinden.

tiest
Forum-lid HC

tiest 16 feb 2009 12:03

Omdat ik er zelf een heb aangevinkt;). Je kunt ze gewoon bij de oakley dealer bestellen. niet elke oakley dealer kan dat btw. Daar kun je dan zijn wat er voor de nederlandse markt verkrijgbaar is. Dat is namelijk heel anders dan in de usa.

adne
Forum-lid

adne 16 feb 2009 14:07

Oké, maar weet u op hoeveel de bril die ik heb samengesteld in Nederland ongeveer zou uitkomen? Ik moet m'n geld namelijk met foldertjes rondbrengen en werken in de bloembollen verdienen;)

Welke bril heeft u eigenlijk aangevinkt?

intersantos
Forum-lid

intersantos 16 feb 2009 14:59

TiesT schreef:Omdat ik er zelf een heb aangevinkt;). Je kunt ze gewoon bij de oakley dealer bestellen. niet elke oakley dealer kan dat btw. Daar kun je dan zijn wat er voor de nederlandse markt verkrijgbaar is. Dat is namelijk heel anders dan in de usa.

Doet Rings trouwens nog wel Oakley sinds ze alles op Specialized gezet hebben? Laatste keer dat ik er was niks meer gezien van het hele Oakley assortiment wat ze vroeger hadden.

tiest
Forum-lid HC

tiest 16 feb 2009 20:04

intersantos schreef:
TiesT schreef:Omdat ik er zelf een heb aangevinkt;). Je kunt ze gewoon bij de oakley dealer bestellen. niet elke oakley dealer kan dat btw. Daar kun je dan zijn wat er voor de nederlandse markt verkrijgbaar is. Dat is namelijk heel anders dan in de usa.

Doet Rings trouwens nog wel Oakley sinds ze alles op Specialized gezet hebben? Laatste keer dat ik er was niks meer gezien van het hele Oakley assortiment wat ze vroeger hadden.

Jawel hoor. Altijd gebleven en zal ook niet snel verdwijnen. En nu the big-O weer goed bezig is (snelle service en vooral goede service(Y)) weer meer in de schijnwerpers. het blijft een goed product natuurlijk.

@Adne, Dat word een serieuze folderwijk!. 220-250 ofzo.

adne
Forum-lid

adne 17 feb 2009 19:07

TiesT schreef:@Adne, Dat word een serieuze folderwijk!. 220-250 ofzo.

Tja, €10,- per week. Maar ik ben nu in de vakantie ook elke dag aan het werk en tijdens het werken moet je natuurlijk wat hebben om van te dromen;)

Plaats reactie