Timo 2.0 schreef:Guttegut, Ardon moet ook weer even. Ach ja, iemands persoonlijke smaak qua fietsen als raar, achterhaald en rijp voor therapie afdoen is in jouw boekje wellicht "erg correct". Whatever
ZorroI schreef:Nee, jij refereert niet naat Swoosh zijn laatste post. In Swoosh zijn laatste post was hij wel degelijk correct maar aangezien jou dat waarschijnlijk niet uitkomt lul je daar maar overheen.
LOL, niet zijn laatste post?
Swoosh schreef:Maar desondanks is wat jij persoonlijk vind en denkt aangaande het Italiaanse karakter van Bianchi raar en achterhaalt. Er zijn nl genoeg argumenten die het tegendeel aantonen. Het zit werkelijk tussen je oren als Italianen er zelf geen probleem van maken. Vandaar dat ik schreef dat mensen met zulke gedachten in therapie zouden moeten gaan. Hoe zwaar of luchtig je die woorden oppakt ben je zelf verantwoordelijk voor. Als ik jou was zou ik het niet te zwaar nemen.
Maar Ardon heeft het zeker over een andere "laatste post" van "Swoosh" een mysterieuze laatste post die alleen Ardon kan zien, toch? Het staat er letterlijk: jouw persoonlijke smaak is raar en achterhaald en mensen met jouw smaak moeten in therapie want Italianen denken er anders over. En dan kan hij achteraf zeggen dat je zijn beledigingen niet te zwaar moet opvatten, zo lust ik er nog wel een paar.
Verstandig, want je kletst jezelf volkomen klem in je goedbedoelde maar misplaatste pogingen "Swoosh" in bescherming te nemen.p.s. Laatste bericht over dit 'onderwerp' van mijn kant uit aangezien ik het Bianchi Topic niet wil vervuilen. Ik haal mijn posts morgen weg.