Trek
Ik rijd al 1,5 jaar op deze mooie Trek Madone H2 5.2 rond. Inmiddels zo'n 6500 km, top fiets vind ik. Maar soms wil je wat nieuws dus ik dacht binnenkort de Wielen te gaan upgraden, tenslotte zitten er Bondrager-race wielen op, deze zijn redelijk instap, ofschoon ze me nooit in de steek gelaten hebben. Ze zijn 1 keer gericht ondanks mijn 95 kg.
Ik zit te denken aan of de Bondrager Aura5 wielen of de FFWD F4R-C. Beide zijn Carbon velgen met aluminium velg rand.
Goed idee? De bondragers hebben geen gewichtslimiet. Het zou de fiets in ieder geval weer een stuk stoerder maken.
-
- Forum-lid
marcopantani schreef:Jawel ; clinchersevilhomer schreef:Sodeju, dat is een serieus mooie fiets! Is dat de clincherversie van Lightweight? En hoe licht is de fiets?
Met de aeolus 5 clinchers erin zoals op de foto : 6,520 kg.
Met de LW is het wachten tot deze avond ...
Nu gaan we naar Parijs Roubais en naar een Belgische overwinning kijken ...
Maar een Zwitserse mag ook ...
die eh belgische overwinning, is dat gelukt ??
-
- Forum-lid
puike fiets hoor
veel beter ditArno357 schreef:marcopantani schreef:Jawel ; clinchersevilhomer schreef:Sodeju, dat is een serieus mooie fiets! Is dat de clincherversie van Lightweight? En hoe licht is de fiets?
maar wat heb je voor tekens op je voor vork zitten en op je buis (die bovenste weet niet hoe je die noemt )
-
- Forum-lid
Arno357 schreef:marcopantani schreef:Jawel ; clinchersevilhomer schreef:Sodeju, dat is een serieus mooie fiets! Is dat de clincherversie van Lightweight? En hoe licht is de fiets?
[/b
Verdomme diene Hollander toch .... Maar VERDIEND !
spacertoren... is dacht ik nog geen 3 cm :S de normale editie is 5 cm hoger, dus dat ging niet. mijn positie ligt nog niet 100% vast, kan zijn dat er nog een spacer onder vandaan gaat. daarnaast heeft dit frame/vork een andere geometrie met kortere naloop, daardoor stuurt-ie superscherp. dat vond ik wel een "spacertoren" waard