Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 05 April 2006
Die bestaat nog wel hoor Cas, zie hier:http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=2
Kwam eind vorig jaar niet echt van de grond, misschien nu wel. Ik heb er in ieder geval niet zo veel te melden, ben namelijk Hagenees
He, hoe heb je die dan gevonden? Ik heb op "Amsterdam" gezocht bij auteur en bericht maar daar kon 'ie niks op vinden...........
foto van je fiets
Mooie Cervélo, Gordon.
Jammer dat dit geen prijsvraag was, maar met 1 blik op de foto kon ik raden dat deze fiets van een Nederlander is!!
Jammer dat dit geen prijsvraag was, maar met 1 blik op de foto kon ik raden dat deze fiets van een Nederlander is!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Sorry, 1e keer dat ik een foto post. Dit is Heinz' oude trainings fiets, maar is meer dan goed voor mij en ben er dan ook zeer tevreden mee. Rijdt strakker dan mijn oude Cannondale.
Ik heb alleen de wielen vervangen met Easton Circuit. Heb lange benen, maar dat konden jullie al zien.
Ik heb alleen de wielen vervangen met Easton Circuit. Heb lange benen, maar dat konden jullie al zien.
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 05 April 2006
Zijn dat niet gewoon Storck Powerarms met andere stickers die cranks van Isaac?
Nope, dat zien er geen Powerarms uit.
Zijn dat niet gewoon Storck Powerarms met andere stickers die cranks van Isaac?
Nope, dat zien er geen Powerarms uit.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 April 2006
Ventieldopje op het achterwiel? Ben wel benieuwd waar je dat aan ziet.
Ventieldopje op het achterwiel? Ben wel benieuwd waar je dat aan ziet.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC