Vandaag mijn Soloist Team aangekregen : het is de zwarte 2006 versie geworden en ik moet toegeven dat hij er in werkelijkheid nog beter uitziet dan op foto !
Heb er tegelijkertijd een Syntace F99 stuurpen en Racelite 7075 stuur bijgekocht.
Ik ga mijn huidige Ksyriums SL recupereren (de oudere zwarte versie) om later misschien nog ooit een mooi setje carbonwielen bij aan te schaffen. Het zadel wordt, denk ik, een Team Edition vd Flite: is mooi wit met een streepje rood!
Qua groep, nog geen idee eigenlijk: ik twijfel tussen Campa Centaur (met carbonnen cranks) of Sram Rival ... Dit is natuurlijk een persoonlijke keuze, en ik veronderstel dat ze kwalitatief gelijkaardig zijn:
Pros voor Sram: past bij looks van Cervélo (hi-tec) vind ik en kom je nog niet zo veel tegen (beetje tegendraads mag ook wel!) ...
Pros voor Campa: carbon afwerking past waarschijnlijk wel mooi bij de zwarte kleur van het frame ...
Zonder een loze discussie te starten over wat beter is en wat niet ... wat denken jullie qua afmontage?
Tenslotte: voor wie nog op zoek is naar een nieuw 2006 frame:
Radsport Smit Vorige week maandag besteld ... vandaag gaan ophalen in het Taxipost afhaalcentrum ...