Scheermesje kwijt?mathijst schreef:
Uploaded with ImageShack.us
Afgelopen weekend, was dit het resultaat van dag fietsen, zonder zonnebrand. Eigenlijk een na-actie foto
Actiefoto's
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja dit vraagt om verantwoording, the producten/dingen zichtbaar op de foto behoren tot mijn huisgenoten. Hoewel het flesje op doping lijkt, zijn het kruidendruppels. Wat betreft het benen scheren, is het resultaat niet altijd even mooi i.v.m. dicipline en tijd. Ondanks dat heb ik wel een mooie dag fietsen gehad en geniet ik daar nog steeds van: Iets met vervelling
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan
-
- Forum-lid
Ik denk dat je bedoelt dat de dingen toebehoren aan je huisgenoten. Nu lijkt het alsof je drank en aansteker als je huisgenoten ziet, dat zou pas treurig zijn
Edit: nu ik er over nadenk, ben ik als geschifte student Nederlands waarschijnlijk de enige die dat opgevallen is
Edit: nu ik er over nadenk, ben ik als geschifte student Nederlands waarschijnlijk de enige die dat opgevallen is
Nee hoor, er zijn ook mensen die geen Nederlands studeren en in staat zijn correct Nederlands te praten/schrijven/herkennen...joeptimmermans schreef:Ik denk dat je bedoelt dat de dingen toebehoren aan je huisgenoten. Nu lijkt het alsof je drank en aansteker als je huisgenoten ziet, dat zou pas treurig zijn
en er zijn mensen die ooit Nederlands gestudeerd hebben. Ik kan je melden: hen valt het ook op.tennisser schreef:Nee hoor, er zijn ook mensen die geen Nederlands studeren en in staat zijn correct Nederlands te praten/schrijven/herkennen...joeptimmermans schreef:Ik denk dat je bedoelt dat de dingen toebehoren aan je huisgenoten. Nu lijkt het alsof je drank en aansteker als je huisgenoten ziet, dat zou pas treurig zijn
Eenvoud kenmerkt het ware.
Ook deze voormalig leerkracht basisonderwijs viel het meteen op.canyon81 schreef:en er zijn mensen die ooit Nederlands gestudeerd hebben. Ik kan je melden: hen valt het ook op.tennisser schreef:Nee hoor, er zijn ook mensen die geen Nederlands studeren en in staat zijn correct Nederlands te praten/schrijven/herkennen...joeptimmermans schreef:Ik denk dat je bedoelt dat de dingen toebehoren aan je huisgenoten. Nu lijkt het alsof je drank en aansteker als je huisgenoten ziet, dat zou pas treurig zijn