Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Het leek vanochtend wel NK tegenwind fietsen.
Meteo Zeeland gaf 6 BFt af vanuit het ZZW met windstoten tot 8 Bft.
Voor mijn geval waren het constant windstoten tot 8.
Kwam amper over de 20 km/u soms nog 17.
Hopelijk blijft de wind zo doorstaan en uit dezelfde richting waaien. Dan wordt het toch weer leuk dat Woon-Werk.
Hopelijk blijft de wind zo doorstaan en uit dezelfde richting waaien. Dan wordt het toch weer leuk dat Woon-Werk.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe stallen jullie je fiets in het fietsenhok?
Gewoon je voorwiel in een rek of zo'n rails?
Ik vroeg mij af dit wel goed is voor het wiel.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- opperhoofd
- Forum-lid
Ik hoop het ook voorje, al denk ik dat het iets minder wind zal zijn:marcvmegroot schreef:Het leek vanochtend wel NK tegenwind fietsen.
https://beta.windguru.cz/265191
- ophetkantje
- Forum-lid
Mijn fiets zet ik tegen een stander van het fietsenhok (overdekt) waar ik hem ook aan vastleg. Bij mij op het werk zijn er alleen van die ophanghaken in het fietsenhok en met mijn lampbevestiging tellertje enz pas het stuur daar niet in.body schreef:Hoe stallen jullie je fiets in het fietsenhok?
Ach, ik zeg ook maar wat
- plantagenet
- Forum-lid
Zolang niemand je fiets van z'n plek drukt is er niet zoveel aan de hand lijkt me.
Bij ons in de fietsenstalling hebben ze een rek waarin je je fietsstuur ophangt (dus geen uitsparing/sleuf voor je fietswiel). Je voorwiel hangt dan van de grond. Echter dat werkt niet voor mijn racefiets, omdat het stuur te dik is en de kabels in de weg zitten. Ik plaats mijn fiets dan ook omgekeerd in het rek waarbij ik deze ophang aan het zadel (deze haak ik om de horizontale ligger van het fietsrek)
Bij ons in de fietsenstalling hebben ze een rek waarin je je fietsstuur ophangt (dus geen uitsparing/sleuf voor je fietswiel). Je voorwiel hangt dan van de grond. Echter dat werkt niet voor mijn racefiets, omdat het stuur te dik is en de kabels in de weg zitten. Ik plaats mijn fiets dan ook omgekeerd in het rek waarbij ik deze ophang aan het zadel (deze haak ik om de horizontale ligger van het fietsrek)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Bij mij staat ie onder een noodtrap binnen. Collega "wat moet die fiets hier binnen?", ikke "dat vraag ik mij ook al jaren van jou af" Het werd weer een gezellige dag
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Ik heb mijn bike op mijn werk gewoon in de werkplaats staan. Gewoon ideaal. Kan er alles doen van schoonmaken, tot onderhoud e.d.. Ben wel een uitverkorene hoor.
ja hoor gewoon al jaren in de stalling (rek en rails) ook dure wielen. nog geen probleem ervaren !!body schreef:Hoe stallen jullie je fiets in het fietsenhok?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- opperhoofd
- Forum-lid
Het rechterdeel met het lichte dak is voor scooters en brommers, zonder rekken.
Daar staat ook ergens mijn fiets tussen. Een hangslot blijft daar mooi liggen als de fiets er niet staat.
Daar staat ook ergens mijn fiets tussen. Een hangslot blijft daar mooi liggen als de fiets er niet staat.