Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker, want mevr75 heeft al een setje.
Ik vind het er netjes uit zien. Afwerking is netjes, specificaties kloppen. Rene heeft dezelfde set. Wat mij betreft momenteel de sweet spot qua prijs-product. Montage van het bijgeleverde tubeless tape was bij mevr75 gewoon goed, dus hoefde geen ander tape te kopen. Alleen setje ventielen.
Wielen hebben mooie ratel. Benieuwd hoe ze mijn 83kg gaan verdragen.
Ik vind het er netjes uit zien. Afwerking is netjes, specificaties kloppen. Rene heeft dezelfde set. Wat mij betreft momenteel de sweet spot qua prijs-product. Montage van het bijgeleverde tubeless tape was bij mevr75 gewoon goed, dus hoefde geen ander tape te kopen. Alleen setje ventielen.
Wielen hebben mooie ratel. Benieuwd hoe ze mijn 83kg gaan verdragen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Bij mij houden de wielen zich prima !! Al een paar keer een ATB groen / blauw parcours gedaan. Wielen geven geen krimp, en met een 11-32 Spedao zwarte cassette ziet er fraai uit.
Bouwkwaliteit is op het eerste oog goed - spaakspanning heb ik niet kunnen controleren, maar ga uit van het goede. Naven draaien prima en een mooie ratel op de cassette. Wel extra ratchets gekocht bij Ali onder het mom van : Beter mee verlegen dan om verlegen.
Bouwkwaliteit is op het eerste oog goed - spaakspanning heb ik niet kunnen controleren, maar ga uit van het goede. Naven draaien prima en een mooie ratel op de cassette. Wel extra ratchets gekocht bij Ali onder het mom van : Beter mee verlegen dan om verlegen.
Laatst gewijzigd door rene op 16 apr 2025 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Een paar Lake CX242 schoenen. Voor grotere maten is er niet heel veel keuze en met mijn maat 48 wordt het of snel een goedkopere schoen met weinig pasvorm, of deze schoenen. Nu een paar ritten mee gereden en ik ben helemaal om. Ook i.c.m. verschillende sokken blijven ze als pantoffeltjes zitten.
Dynamic bike care heeft wat spulletjes in de aanbieding, dus maar eens wat vet en schoonmaakmiddelen gekocht. Ook een borstelset; nu ben ik nog teveel met sponsjes aan het k*tten en kom ik niet overal makkelijk bij. Kijken of dit prettiger werkt.
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren boel tubeless gemaakt, banden (Schwalbe G-one R pro) gemonteerd en Orangeseal erin. Montage ging supermakkelijk, en stonden vanmorgen nog mooi op spanning. De bijgeleverde tape is wat hard en inflexibel, maar voldoet prima.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
1x Stuurlint - BBB Cycling FlexRibbon BHT-14
1x Tyre Glider rood
1x XAND Chain Keeper voor thru axl
2x Schwalbe Pro One (Skinwall)
4x RideNow TPU Fiets Binnenband
1x Cyclami HW125 Electrische mini pomp
1x Tyre Glider rood
1x XAND Chain Keeper voor thru axl
2x Schwalbe Pro One (Skinwall)
4x RideNow TPU Fiets Binnenband
1x Cyclami HW125 Electrische mini pomp
Was in de buurt van de winkel, liep naar binnen voor nog een zweetbandje, bleek bij het afrekenen ook een shirtje gekocht te hebben (Gobik, Magnitude, Barossa).
Stapte ook even in een Assos Mille GTS, die ik al heb zijn maat XL. De '25 versie....oef...XL is te krap, maatje groter nodig....deze heeft weer een zwarte zeem (ipv dat baby blauw waar je alles in ziet....). Nog even over nadenken...wat een geld....
Stapte ook even in een Assos Mille GTS, die ik al heb zijn maat XL. De '25 versie....oef...XL is te krap, maatje groter nodig....deze heeft weer een zwarte zeem (ipv dat baby blauw waar je alles in ziet....). Nog even over nadenken...wat een geld....
Laatst gewijzigd door 0475 op 23 apr 2025 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Geweldig spul, Assos. Kost ook een vermogen, €250 voor een broek is bij de beesten af. Maar het zit en rijdt fantastisch.
Zelf een paar zomer handschoenen gekocht. Roeckl Ivory 2.
Roeckl is voor mij, samen met GribGrab de nummer 1 voor handschoenen.
Dogma F
In Limbricht een paar euro net onder de 200,—