Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Toch maar nieuwe zonnebril - aangezien frame van de Fusion dus na al die jaren behoorlijk verkleurd is geraakt.
Wel rond gekeken naar andere brillen, maar dit was eigenlijk het meest voor de hand liggend (alleen frame vervangen) en zeker voor de prijs nu. Heb nlm al de Matrix (zwart frame) en de Fushion (wit frame) en ook de diverse lensen. De lensen zijn allemaal nog top en passen in zowel de Matrix als de Fushion. En de bril zelf bevalt mij erg goed, nu geen volledige witte gepakt vd Fusion.

Wel rond gekeken naar andere brillen, maar dit was eigenlijk het meest voor de hand liggend (alleen frame vervangen) en zeker voor de prijs nu. Heb nlm al de Matrix (zwart frame) en de Fushion (wit frame) en ook de diverse lensen. De lensen zijn allemaal nog top en passen in zowel de Matrix als de Fushion. En de bril zelf bevalt mij erg goed, nu geen volledige witte gepakt vd Fusion.

Gobik Absolute 6.0. Als opvolger van mijn verkochte 5.0. De 6.0 zit net zo lekker. Ik had 1 die me niet zo lekker zat, terwijl de rest me heerlijk zit. Deze 6.0 is een waardige opvolger van de 5.0. Ik kan iedereen van harte Gobik aanraden. Ook na veelvuldig gebruik blijft het fijn zitten. Zowel bibs als shirtjes.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Een kettingwax systeem om alle fietskettingen weer fluisterstil te krijgen.
Werkt als een tierelier.
En een partijtje poetsspullen om alle fietsen eenvoudig en zonder al te veel gehannes weer tiptop schoon te krijgen.
(Alles van Dynamic btw)
Werkt als een tierelier.
En een partijtje poetsspullen om alle fietsen eenvoudig en zonder al te veel gehannes weer tiptop schoon te krijgen.
(Alles van Dynamic btw)
Laatst gewijzigd door Jõhnny op 02 mei 2025 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht dat ik klaar was voor mijn trip naar het einde van Engeland... Nee, tuurlijk niet!
Was de sloot latex voor in m'n banden vergeten en een pássende binnenband. Dus met een ommetje naar de LBS.
Was de sloot latex voor in m'n banden vergeten en een pássende binnenband. Dus met een ommetje naar de LBS.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Wanneer ga je ook alweer die kant op?
Lekker hoor. Veel plezier!
2paar remblokken voor het stalen ros.
SwissStop Disc 32 E by far beter dan de stock Sram pads.
Zaten op mijn Cube agree en Spes Diverge ook, altijd super content van geweest
SwissStop Disc 32 E by far beter dan de stock Sram pads.
Zaten op mijn Cube agree en Spes Diverge ook, altijd super content van geweest
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had hele goede ervaringen met Galfer blokken. Directe verbetering van de Force groep
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!