Ervaring met staal
-
- Forum-lid
Ik ben ook geen purist ...
55mm gaat mij toch iets te ver. Misschien kan het nog in combinatie met zoiets:
55mm gaat mij toch iets te ver. Misschien kan het nog in combinatie met zoiets:
-
- Forum-lid
Oud frame met moderne spullen helemaal met 55 mm wielen is echt ontzettend gaaf!
Alleen de Ultegra groep vind ik niet zo mooi staan. Vooral de crank past er totaal niet bij.
Alleen de Ultegra groep vind ik niet zo mooi staan. Vooral de crank past er totaal niet bij.
Maak joe woar
Inderdaad! Enkel moderne Campa past hierop.Fietsen?altijd schreef:Oud frame met moderne spullen helemaal met 55 mm wielen is echt ontzettend gaaf!
Maar da's dan ook volledig mijn mening
- zjon van Rooijen
- Forum-lid
Ik kom van het weekend wel even in jouw werkplaats snuffelen. Je hebt genoeg Campa spul liggenchrissiewizzie schreef:Ik zeg al drie jaar tegen hem dat hij Campa moet kopen, maar hij is enigszins hardleers. Ik zou het bijna koppig noemen
Ze zijn eindelijk begonnen met de bouw van mijn fiets. Over een paar weken komen ze met een aantal voorstellen voor een spuitschema en van daaruit werken ze dan naar een uiteindelijk ontwerp.
Qua buizen een mix van Reynolds 853 en columbus life met een Fel voorvork. Heb lang getwijfeld over groepset. Het zou eigenlijk Ultegra Di2 worden met een sram crank maar ga nu toch voor Red Etap.
Qua buizen een mix van Reynolds 853 en columbus life met een Fel voorvork. Heb lang getwijfeld over groepset. Het zou eigenlijk Ultegra Di2 worden met een sram crank maar ga nu toch voor Red Etap.
Laatst gewijzigd door Pijp ie op 15 jan 2017 08:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Een geïntegreerde spacertoren...
Volgens mij is dat bovenste dikke stuk onderdeel van de jig alleen is de diameter exact gelijk aan de bovenste verdikking in de headtube waar de lagers invallen. Volgens mij zie ik een heel dun lijntje.
Volgens mij is dat bovenste dikke stuk onderdeel van de jig alleen is de diameter exact gelijk aan de bovenste verdikking in de headtube waar de lagers invallen. Volgens mij zie ik een heel dun lijntje.
Campagnolo Ultra Dork
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Hierbij een aardig verhaaltje en video over stalen racefietsen, en de hoop over terugkeer bij de beroepsteams.
http://stories.worldsteel.org/innovatio ... l-cycling/
http://stories.worldsteel.org/innovatio ... l-cycling/
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la