sharkman113 schreef:Bij de versie met normale zadelpen heb je gelijk, bij de ISP versie juist weer niet waarbij een Propel met lage wielen (<35 mm) er idd wel wat vreemd uitziet.
Wat er imho. bij een propel echt niet uitziet is een te korte zadelpen. Giants passen / rijden optimaal als het frame net past, kies je een maat waar alles niet nog niet te groot is (korte zadelpen/stuurpen dan gaat e.e.a. niet optimaal werken).
Dus als ik het goed begrijp raad je me dan toch wel meer een M aan dan een M/L
Zal zo m`n meting eens opzoeken maar globaal gezien heb ik volgens de meting een 56,5cm bovenbuis nodig en 12cm pen maar zit altijd met een 10cm pen want dan zit ik net wat prettiger
Mijn Storck heeft dus nu een 10cm pen , 56,7cm bovenbuis uiteraard effectieve lengte en 15cm balhoofdbuis met 1,5cm spacers onder de pen
Ding zit me dus ook gegoten en ben nog een beetje aan het twijfelen welke maat frame bij Giant want ben bang dat bij een M de pen vrij lang gaat worden die staat nu 20cm eruit en m`n zadelhoogte is 77cm
Zadel en stuur zullen het zelfde worden als bij de Storck aangezien ik tevreden ben met m`n Arione en 3T stuur en pen
Zit postitie zou vrijwel gelijk moeten blijven met een M want die anderhalve centimeter kan ik wel opvangen met de pen kom hooguit iets dieper te zitten maar daar wen ik wel aan en zal wel meevallen lijkt me