Schone dames!
[quote="klaasie"]Is het volgende filmpje beter?
Gezellige fietstocht[/quote]
Het is in ieder geval fiets gerelateerd. Maar ik vind het toch wel een slap aftreksel van Bicycle Race (Queen).
Want vergeet niet: onderstaande was eens mijn voetnoot.
Gezellige fietstocht[/quote]
Het is in ieder geval fiets gerelateerd. Maar ik vind het toch wel een slap aftreksel van Bicycle Race (Queen).
Want vergeet niet: onderstaande was eens mijn voetnoot.
Die fiets is denk ik nog ouder dan de dame. Echt een museumstuk zo'n Puch met concave Weinmanvelgen.
Als je heel goed kijket zie je dat ze ook nog wel wat haartjes op haar kont heeft....een kniesoor die daar over valt.
Gewoon een leuke vrolijke meid die er geen probleem mee heeft het moois te laten zien.
Als je heel goed kijket zie je dat ze ook nog wel wat haartjes op haar kont heeft....een kniesoor die daar over valt.
Gewoon een leuke vrolijke meid die er geen probleem mee heeft het moois te laten zien.
[quote="Corniel"]
[/quote]
[quote]Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.[quote/]
Daar is dit café voor toch, of ligt dat aan mij?
[/quote]
[quote]Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.[quote/]
Daar is dit café voor toch, of ligt dat aan mij?
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
-
- Forum-lid
[quote="kool486"]heeft haar benen niet geschoren, zou voor mij geen bezwaar zijn.[/quote]
bianchi_1885 wrote:
k weet niet hoe het met de rest zit!!!
bianchi_1885 wrote:
k weet niet hoe het met de rest zit!!!
[quote="bianchi_1885"][quote="kool486"]heeft haar benen niet geschoren, zou voor mij geen bezwaar zijn.[/quote]
bianchi_1885 wrote:
k weet niet hoe het met de rest zit!!![/quote]
En geloof je nu echt dat je dat ooit te weten komt...?
Nee, dit is waar je het mee zal moeten doen.
bianchi_1885 wrote:
k weet niet hoe het met de rest zit!!![/quote]
En geloof je nu echt dat je dat ooit te weten komt...?
Nee, dit is waar je het mee zal moeten doen.
wat betreft de recente foto's ,of ze wel of niet mogen/kunnen, daar zijn de meningen over verdeeld
zoals al gemeld het begint op een keurslagersforum te lijken met daaraan gekoppeld kommentaar op een fietsforum, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten
zoals al gemeld het begint op een keurslagersforum te lijken met daaraan gekoppeld kommentaar op een fietsforum, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten