Garmin Edge 1000
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das geen oplossing waar ik mee kan leven. Garmin heeft iets veranderd in de instellingen die dit gezeur veroorzaakt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
terugkeren naar oude firmware kan. (Duitstalige website)daniel1975 schreef: ↑05 jun 2019 21:39 Das geen oplossing waar ik mee kan leven. Garmin heeft iets veranderd in de instellingen die dit gezeur veroorzaakt.
https://gpsradler.de/ratgeber/garmin-fi ... downgrade/
Oude firmware kan je hier terugvinden.
thttp://gawisp.com/perry/edge/
Neem wel een back-up van al je gegevens. Dan kan je die nadien ook terugplaatsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien dat ik dat wel ga doen.
Snap werkelijk niet wat Garmin bezielt met dit soort gedoe.
Snap werkelijk niet wat Garmin bezielt met dit soort gedoe.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe maak je een backup dan? En waarom is dat nodig? Alles staat toch in Connect?
https://support.garmin.com/ms-MY/?faq=e ... rXxmQj7U9Adaniel1975 schreef: ↑06 jun 2019 17:59 Hoe maak je een backup dan? En waarom is dat nodig? Alles staat toch in Connect?
Instellingen -> activiteitenprofielen -> "je profiel" -> GPS -> GPS-modusdaniel1975 schreef: ↑05 jun 2019 19:16 Grrr, blijkt dat ik die update wél heb. Vandaag voor eerst sinds lange tijd een gedownloade route gereden: WAT EEN GEZEIK! Kreng blijft koeren en piepen en route herberekenen.
Is het garmin-forum ook soort van verdwenen? Staat nu echt minimale info en niks over de 1000.
Zorg dat dit op GPS staat (en niet op GPS+GLONASS)
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Heb je hier het antwoord al op gevonden?bkrmn schreef: ↑27 jun 2018 12:25 Is er een mogelijkheid om folders te creëren in de lijst met koersen?
Nu worden alle koersen in 1 map gezet en getoond. Omdat het scrollen niet supersnel (traag) is op de Garmin, is het soms lastig om een koers uit een lijst van bijv. 50 koersen te selecteren en je naar het eind van de lijst moet/wil.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Zit ook een zoek functie opmhr-zip schreef: ↑08 jun 2019 15:29Heb je hier het antwoord al op gevonden?bkrmn schreef: ↑27 jun 2018 12:25 Is er een mogelijkheid om folders te creëren in de lijst met koersen?
Nu worden alle koersen in 1 map gezet en getoond. Omdat het scrollen niet supersnel (traag) is op de Garmin, is het soms lastig om een koers uit een lijst van bijv. 50 koersen te selecteren en je naar het eind van de lijst moet/wil.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@mhr-zip: wat maakt die Glonas aan/uit voor verschil dan? Heeft toch niets met herberekenen te make.
Nope,staat bij mij op gps en herberekent.daniel1975 schreef: ↑08 jun 2019 16:31 @mhr-zip: wat maakt die Glonas aan/uit voor verschil dan? Heeft toch niets met herberekenen te make.
Nu sw versie 15.20 morgen eens kieken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.