Canyon
-
- Forum-lid
Wellicht een domme vraag....
Als je voor de grail een andere stuur/stuurpen (integrale kabels) koopt, zou je dan de kabels volledig binnendoor kunnen monteren?
En weet iemand het gewicht van het orginele stuur/stuurpen?
Als je voor de grail een andere stuur/stuurpen (integrale kabels) koopt, zou je dan de kabels volledig binnendoor kunnen monteren?
Stuurpen is 160 gram (https://www.canyon.com/nl-nl/gear/bike- ... 02034.html) , stuur 259 gram (https://www.canyon.com/nl-nl/gear/bike- ... 00883.html).gaisdergerman schreef: ↑06 nov 2023 21:11 Wellicht een domme vraag....
Zal een paar gram verschil in zitten, afhankelijk van de maat.
Verder leest Canyon blijkbaar mee aangaande de vele kritiek in dit draadje op het HB0063 stuur. Als je dit stuur Googled is de deeplink op de site van Canyon het H17 stuur???. Als je bovenstaande link volgt dan krijg je de melding dat dit stuur is uitverkocht en hij komt niet meer beschikbaar. Ben benieuwd of Canyon iets anders gaat aanbieden. Kan het wachten waard zijn?
EDIT: het nieuwe stuur voor de Grizl is blijkbaar de HB50 https://www.canyon.com/nl-nl/canyon-gri ... v_farbe=BK. Ik heb het oude stuur nog geleverd gekregen, dus in mijn geval het HB0063 stuur. Het is me niet duidelijk of dit gelijk is aan het HB0063 stuur.
Ik ben nu wel heel benieuwd of dit nieuwe stuur meer comfort biedt. Ik ga me even melden bij Canyon.
Ik denk dat je de kabels wel kunt wegwerken, maar niet veel anders dan de kabels in een kabelgootje leggen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
@marsman: Ik heb het over de Grail 2, jij hebt het over de Grizl.
Voor de Grizl kunnen de kabels zowieso niet door het balhoofd ivm aansluiting vd voorrem.
@Daniel, nieuwe stuur al gemonteerd?
Voor de Grizl kunnen de kabels zowieso niet door het balhoofd ivm aansluiting vd voorrem.
@Daniel, nieuwe stuur al gemonteerd?
-
- Forum-lid
Zeker een kekke fiets!. Met wat voor dt swiss wielen rijd je?
-
- Forum-lid
2 weken geleden liep er opeens wat aan bij voorwiel, alsof er iets tussen spaken zat ofzo.
Dat was dus spaak zelf die tegen voorvork zat te tikken :
Maar even gemailt met canyon aangezien fiets nog net geen 2 jaar oud is.
Ik mag hem opsturen maar wel bijzondere opmerking erbij :
Maargoed binnenkort wiel maar even wegbrengen naar ups punt om richting service punt van canyon te gaan.
Benieuwd wat er voor reactie komt.
Dat was dus spaak zelf die tegen voorvork zat te tikken :
Maar even gemailt met canyon aangezien fiets nog net geen 2 jaar oud is.
Ik mag hem opsturen maar wel bijzondere opmerking erbij :
Natuurlijk is er altijd een aanleiding lijkt mij.Ze geven aan dat het wiel ingestuurd mag worden ter beoordeling. Hierbij wel de opmerking vanuit de leverancier: Spaakbreuk in het voorwiel komt bijna niet voor door belasting of verloop van spaakspanning zoals dat in achterwielen kan gebeuren. Er is meestal wel een aanleiding dus garantie kan ik op voorhand niet beloven.
Maargoed binnenkort wiel maar even wegbrengen naar ups punt om richting service punt van canyon te gaan.
Benieuwd wat er voor reactie komt.
Thx.
DT Swiss GRC1400gaisdergerman schreef: ↑08 nov 2023 19:52 Zeker een kekke fiets!. Met wat voor dt swiss wielen rijd je?
Klopt, maar voor 't manneke dat er op zit wel.
-
- Forum-lid
Hahaha. Duidelijk…!
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, vorig weekend de Pina gedaan (dik 3 uur), ga mij binnenkort eens wagen aan de Grizl.
Moet eerst nog even ontlucht setje kopen en deze week enorm druk met beurs.
Less is bore
-
- Forum-lid
Is dat het stuur uit het aerostuur topic? Bevalt het?daniel1975 schreef: ↑08 nov 2023 21:41Nee, vorig weekend de Pina gedaan (dik 3 uur), ga mij binnenkort eens wagen aan de Grizl.
Moet eerst nog even ontlucht setje kopen en deze week enorm druk met beurs.