Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nog niet mee kunnen rijden. Hoop zondag ritje te kunnen maken met de Pina met nieuw stuur.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon de standaard die op de Canyon zit.
Less is bore
-
- Forum-lid
Grizl hebben ze ook wat aangepast.
Geen rommelige kabels die je bagage in de weg zitten. Bepaalde Grizl CF SL modellen hebben nu een semi-geïntegreerde kabelgeleiding voor een gestroomlijnde look, eenvoudiger schoonmaken en geen onhandig kluwen bij het bevestigen van je fietstassen.
Geen rommelige kabels die je bagage in de weg zitten. Bepaalde Grizl CF SL modellen hebben nu een semi-geïntegreerde kabelgeleiding voor een gestroomlijnde look, eenvoudiger schoonmaken en geen onhandig kluwen bij het bevestigen van je fietstassen.
Mag ik hier mee in dit topic :
Een Canyon Lux Worldcup Xcobalt : Full XT - Reynolds carbon wielen, en Fox vork and rear shock… dus weinig te wensen over ( misschien nog een carbon zadelpen / goed zadel voor comfort of een dropper post ).
Wilde ‘m eigenlijk bestellen na m’n behandeling, maar was afgelopen week nog op voorraad in mijn maat met € 500,- korting. Eergisteren in huis beland.. Nu is het weer wachten tot juli, omdat de voorraad op is..
Een Canyon Lux Worldcup Xcobalt : Full XT - Reynolds carbon wielen, en Fox vork and rear shock… dus weinig te wensen over ( misschien nog een carbon zadelpen / goed zadel voor comfort of een dropper post ).
Wilde ‘m eigenlijk bestellen na m’n behandeling, maar was afgelopen week nog op voorraad in mijn maat met € 500,- korting. Eergisteren in huis beland.. Nu is het weer wachten tot juli, omdat de voorraad op is..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Inderdaad. Ik zie ook dat er een ander type voorvork in de Grizl met semi-interne kabelrouting voorzien is.gaisdergerman schreef: ↑23 nov 2023 08:15 Grizl hebben ze ook wat aangepast.
Nu is het wachten op het moment dat de niewue CF SL 7 met GRX600 terug beschikbaar wordt want dat model is momenteel verwijderd uit het gamma.
-
- Forum-lid
Hopelijk komt die cf 7 nog.
Ben wel erg benieuwd naar de prijs. De oude cf 7 was €2299,-, ik zou het vreemd vinden als hij meer dan €2500,- gaat kosten.
Alleen de cf6 kost al €2499, -
We zullen nog even moeten afwachten...
Ben wel erg benieuwd naar de prijs. De oude cf 7 was €2299,-, ik zou het vreemd vinden als hij meer dan €2500,- gaat kosten.
Via google kan je nog de oude CF SL 7 bekijken en als je op de link klikt verschijnt er een pop-up venster met de melding dat de CF SL 6 AXS de nieuwe vervanger van dit model is.gaisdergerman schreef: ↑23 nov 2023 22:40 Hopelijk komt die cf 7 nog.
Zou het kunnen dat Shimano problemen heeft met de productie en levering van de GRX610 en GRX600 groepen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Shimano heeft al jaaaaaaren problemen met de levering na een introductie. Dat is echt heel slecht, doet sram vele malen beter.
Less is bore
gaisdergerman schreef: ↑23 nov 2023 22:40 Hopelijk komt die cf 7 nog.
Hij staat nu toch op de site op voorraad in diverse maten. Zelfs de prijs staat erbij.
https://www.canyon.com/nl-nl/gravel-fie ... e=R119_P02
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Het ging om de Grizl, niet de Grail 2rene schreef: ↑24 nov 2023 19:02gaisdergerman schreef: ↑23 nov 2023 22:40 Hopelijk komt die cf 7 nog.
Hij staat nu toch op de site op voorraad in diverse maten. Zelfs de prijs staat erbij.
https://www.canyon.com/nl-nl/gravel-fie ... e=R119_P02