Man man man, ze doen het gewoon weer. Ik geef aan de kleermaker, dus weer verderop. Zoonlief mag vanmiddag weer op pad. Laat me dan niet aangeven waar ik het wil hebben. Nu mag ik dat wel doen, maar je doen er niks mee. Vraag het me dan niet.rikkert schreef: ↑04 okt 2024 16:32 Jahoor, DHL weer. Aangeven bij de kleermaker aan de overkant, dus weer bij de winkel 800 meter verderop. Die om 17 uur (ipv 18 bij de kleermaker) sluit. Mijn andere andere pakket daar ook maar naar toe laten sturen zodat ik ze vanmorgen alle twee op dezelfde plek op kon halen.
Was mijn nieuwe regenjas, dus die had ik gelukkig donderdag niet nodig, maar irritant is het wel.
Het grote bezorgdiensten review topic
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Man man man... Gisteren het e.e.a. besteld bij een online blauw warenhuis. PostNL levert vervolgens alles volgens afspraak vandaag af. Ik had zelfs de pech om thuis te zijn binnen het beloofde tijdsvak dus ik kon het pakketje aannemen.
heb ik weer!
heb ik weer!
Zooo, dat is wel het vermelden waard, zo voor de Sinterklaas en Black Friday is alles trager. Wat te begrijpen is he. Als iets nu een dag of twee later is, prima. Ik heb met name een hekel aan op andere punten bezorgen. Iets later is prima. Mijn nieuwe telefoon was ook een dagje later maar lag wel netjes bij het besproken afhaalpunt. Prima.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Vorige week bestelling geplaatst bij Jack Wolfskin in Duitsland.
Vrijdag staat het pakket aangemeld bij DHL. En die status blijft zo tot en met gisteren.
Ik contacteer de klantendienst die bij hoog en bij laag beweren dat pakket bij hen vertrokken is.
Deze middag staat tot mijn verbazing een koerier van Bpost voor de deur met mijn bestelling.
Een vriend die in België voor DHL werkt wist me na onderzoek te vertellen dat in Duitsland geen enkele scan van het pakje geregistreerd werd.
Vrijdag staat het pakket aangemeld bij DHL. En die status blijft zo tot en met gisteren.
Ik contacteer de klantendienst die bij hoog en bij laag beweren dat pakket bij hen vertrokken is.
Deze middag staat tot mijn verbazing een koerier van Bpost voor de deur met mijn bestelling.
Een vriend die in België voor DHL werkt wist me na onderzoek te vertellen dat in Duitsland geen enkele scan van het pakje geregistreerd werd.