Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Hommes Wielersport in Soest

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 11 mar 2010 20:15

Wie weet proberen ze nu om Winm Hommes weer zover te krijgen, dat hij weer komt sleutelen!
Velgenfluisteraar

Florezido

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 12 mar 2010 00:13

Dat is toen nog in een drama geëindigd....
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 12 mar 2010 00:17

Hoezo?

hebben die Fransen het niet overleefd???

;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

querqo
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 00:46

querqo 12 mar 2010 21:52

Weer en reactie na wat ontwikkelingen. Allereerst schuif ik de schuld niet op de politie. Dat is eenzelfde reactie als dat de politie. Het falen van de politie in deze is een aparte gebeurtenis in deze. Maar wel eentje die ik belangrijk genoeg vind om te benoemen. Ik heb ook niet de gehele politie afgekraakt, ik heb namelijk ook gezegd dat de wijkagent wel direct contact opnam en een houding had die aantoonde dat hij het wilde oplossen.

Rechtstreeks van marktplaats:
p. s. voor deze fiets ben ik gebeld door de gooi en eemlander die dachten dat deze fiets bij hommes vandaan kwam, nou jongens hier is dus niks van waar dus degene die dit heeft rondverteld bedankt voor de valse tip.
Jaja, mag hij me de aankoopfactuur met framenummer en registratie en al geven :) Heb hem toevallig hier naast me liggen, maar wie weet is het m`n broer die die advertentie heeft gezet?

Correctie. Mijn broer zit naast me, en zegt ook geen Wilier Lavaredo te helen. Ben bang dat het dus toch echt een gevalletje heling is wat daar gaande is.

Denk dat ik de Gooi en Eemlander maar eens ga bellen om eens gezellig met ze te praten.

mori
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 aug 2007 20:10

mori 13 mar 2010 01:44

Querqo schreef:Rechtstreeks van marktplaats:
p. s. voor deze fiets ben ik gebeld door de gooi en eemlander die dachten dat deze fiets bij hommes vandaan kwam, nou jongens hier is dus niks van waar dus degene die dit heeft rondverteld bedankt voor de valse tip.
Denk dat ik de Gooi en Eemlander maar eens ga bellen om eens gezellig met ze te praten.


Hé die komt me bekend voor. Mijn zwager zit naar die fiets te kijken op MP.
Dus jij zegt dat 'ie van jou is?

Hou ons op de hoogte van dat gezellige gesprek aub.

Mori
Cervélo S3 - Cervélo RS - Genesis Croix de Fer

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 13 mar 2010 09:17

Als "heler" betrapt worden en je waar gewoon blijven aanbieden is niet echt logisch!
Dergelijk reactie van verkopende partij zou je dus op zn minst aan het denken moeten zetten lijkt me....

A. verkoper denkt slim genoeg te zijn om mensen met een "goed" verhaal om de tuin te leiden.
B. verkoper is niet slim genoeg voor een goed verhaal en maar probeert zelfs na een "tip" de fiets gewoon via MP te verkopen
C. verkoper denkt/weet zelf eens niet dat de fiets bij Hommes vandaan komt
D. de fiets komt helemaal niet bij Hommes vandaan.
E. iets anders.


Welke optie het ook mag zijn, alleen real-life controle op framenummer bied uitkomst.
Tot dan is al het overige speculeren waar niemand iets mee opschiet....

oh ja, succes met het terugvinden van de eigendommen!
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 mar 2010 10:12

klaas-kippegaas schreef:Als "heler" betrapt worden en je waar gewoon blijven aanbieden is niet echt logisch!
Dergelijk reactie van verkopende partij zou je dus op zn minst aan het denken moeten zetten lijkt me....

A. verkoper denkt slim genoeg te zijn om mensen met een "goed" verhaal om de tuin te leiden.
B. verkoper is niet slim genoeg voor een goed verhaal en maar probeert zelfs na een "tip" de fiets gewoon via MP te verkopen
C. verkoper denkt/weet zelf eens niet dat de fiets bij Hommes vandaan komt
D. de fiets komt helemaal niet bij Hommes vandaan.
E. iets anders.


Welke optie het ook mag zijn, alleen real-life controle op framenummer bied uitkomst.
Tot dan is al het overige speculeren waar niemand iets mee opschiet....

oh ja, succes met het terugvinden van de eigendommen!


+1 laten we hopen dat eenieder snel weer zijn eigendommen terug hebben en we weer kunnen doen wat we willen: Fietsen !!



Heb trouwens ff je fietsen bekeken, maar die Wilier ziet er mooi uit zeg!!!
ook grappig dat je 2 verschillende kleuren bidonhouder hebt gekozen...
Heb je nog andere foto's van je fiets? met de beide voetjes op de grond, een minder afleidende achtergrond en wat beter licht? Dat verdient ie toch wel, imo
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 13 mar 2010 15:24

thnx!

ik was er ook heel blij mee ;)

heb hier net wat nieuwe foto's neergezet,zal topic vervuiling maar voorkomen...
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

querqo
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 00:46

querqo 14 mar 2010 13:00

Nja, klinkt logisch ja. Behalve vanwege het volgende:

De fiets heeft geen Fulcrum Racing 7 wielen. Deze werden standaard bij de aanbieding geleverd, maar heb ik zelf vervangen door de Easton Vista SL-wielen die je er onder ziet.

Verder zie je er pedalen aanzitten. Dit zijn pedalen van 3 jaar oud, de fiets nog geen half jaar. Als je er goed kijkt zie je dat er ook een enorme boel krassen op zitten. Niet zo gek als je er met 75 km/h tegen de vangrail mee bent geknald.

En als gevolg van die knal stond hij bij Hommes. Het framelint wat je er niet op ziet zitten(jaja, kijk maar eens goed) is er afgehaald. Je zit dus gewoon naar een kaal stuur te kijken zonder stuurlint. Aan de zijkant van het stuur zul je dus enorme krassen zien van de val van zo`n 5 centimeter.

Verder zie je ook aan de achterderaileur dat hij niet meer moeders mooiste is. Vreemd, voor een fiets van een half jaar? Hij ziet er uit alsof hij 50 meter over de weg is gegleden tijdens een val met 75 km/h van de Arlbergpass. Mja, als je bedenkt dat dit ook gebeurt is klopt dat ook wel weer ;)

Als laatste zie je de kilometerteller op de foto. Ik zal hier niet zo specifiek over uitweiden, maar wederom geen standaard-versie die op veel plaatsen te vinden is. Dus aan de foto`s kan ik heel eenvoudig zien dat het mijn fiets is. Gewoon omdat er dusdanig veel dingen afwijkend zijn van een standaardmodel die hem uitzonderlijk maken.

Dus ik zou gaan voor:
A. verkoper denkt slim genoeg te zijn om mensen met een "goed" verhaal om de tuin te leiden.
of
C. verkoper denkt/weet zelf eens niet dat de fiets bij Hommes vandaan komt

Maar gezien de stelligheid van de toevoeging op marktplaats vrees ik dat deze persoon verdomd goed weet wat hij/zij doet.
Hé die komt me bekend voor. Mijn zwager zit naar die fiets te kijken op MP. Dus jij zegt dat 'ie van jou is?
Ja, via PM ben ik te bereiken en wil ik best wat meer informatie en foto`s geven zodat je kan zien dat het m`n fiets is.

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 14 mar 2010 14:23

Querqo schreef:Nja, klinkt logisch ja. Behalve vanwege het volgende:

De fiets heeft geen Fulcrum Racing 7 wielen. Deze werden standaard bij de aanbieding geleverd, maar heb ik zelf vervangen door de Easton Vista SL-wielen die je er onder ziet.

Verder zie je er pedalen aanzitten. Dit zijn pedalen van 3 jaar oud, de fiets nog geen half jaar. Als je er goed kijkt zie je dat er ook een enorme boel krassen op zitten. Niet zo gek als je er met 75 km/h tegen de vangrail mee bent geknald.

En als gevolg van die knal stond hij bij Hommes. Het framelint wat je er niet op ziet zitten(jaja, kijk maar eens goed) is er afgehaald. Je zit dus gewoon naar een kaal stuur te kijken zonder stuurlint. Aan de zijkant van het stuur zul je dus enorme krassen zien van de val van zo`n 5 centimeter.

Verder zie je ook aan de achterderaileur dat hij niet meer moeders mooiste is. Vreemd, voor een fiets van een half jaar? Hij ziet er uit alsof hij 50 meter over de weg is gegleden tijdens een val met 75 km/h van de Arlbergpass. Mja, als je bedenkt dat dit ook gebeurt is klopt dat ook wel weer ;)

Als laatste zie je de kilometerteller op de foto. Ik zal hier niet zo specifiek over uitweiden, maar wederom geen standaard-versie die op veel plaatsen te vinden is. Dus aan de foto`s kan ik heel eenvoudig zien dat het mijn fiets is. Gewoon omdat er dusdanig veel dingen afwijkend zijn van een standaardmodel die hem uitzonderlijk maken.

Dus ik zou gaan voor:
A. verkoper denkt slim genoeg te zijn om mensen met een "goed" verhaal om de tuin te leiden.
of
C. verkoper denkt/weet zelf eens niet dat de fiets bij Hommes vandaan komt

Maar gezien de stelligheid van de toevoeging op marktplaats vrees ik dat deze persoon verdomd goed weet wat hij/zij doet.
Hé die komt me bekend voor. Mijn zwager zit naar die fiets te kijken op MP. Dus jij zegt dat 'ie van jou is?
Ja, via PM ben ik te bereiken en wil ik best wat meer informatie en foto`s geven zodat je kan zien dat het m`n fiets is.



als het echt jou fiets is gewoon een afspraak maken met de verkoper en vergeet niet een end hout mee te nemen
het is jou fiets daar moeten ze gewoon van afblijven Klaar.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Plaats reactie