Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)
-
- Forum-lid
Nog een jaar te gaan en nu al 9 inschrijvingen. Leuk!
- jelmerjager
- Forum-lid
Ik hou me ook graag aanbevolen!
Ik zie op de foto's trouwens een caad9 staan. Hoe houdt deze zich op de kasseien? Ik rij zelf ook op een caad9 en ben erg benieuwd!
Alvast vriendelijk dank!
Ik zie op de foto's trouwens een caad9 staan. Hoe houdt deze zich op de kasseien? Ik rij zelf ook op een caad9 en ben erg benieuwd!
Alvast vriendelijk dank!
-
- Forum-lid
[quote="jelmerjager"]Ik hou me ook graag aanbevolen!
Alvast vriendelijk dank![/quote]
De caad9 verhoud zich prima op de kasseien mits je natuurlijk je bandjes niet te hard oppompt,had ze op 6.5 achter en 6.2 voor staan voor vertrek maar heb ze gaandeweg tot beneden de 5.0 bar leeggelaten en dat reed toch wel heel comfortabel,de bandjes die ik had erop had liggen waren de schwalbe durano plus 25 mm verder geen aanpassingen.
Mvg John
Alvast vriendelijk dank![/quote]
De caad9 verhoud zich prima op de kasseien mits je natuurlijk je bandjes niet te hard oppompt,had ze op 6.5 achter en 6.2 voor staan voor vertrek maar heb ze gaandeweg tot beneden de 5.0 bar leeggelaten en dat reed toch wel heel comfortabel,de bandjes die ik had erop had liggen waren de schwalbe durano plus 25 mm verder geen aanpassingen.
Mvg John
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
- jelmerjager
- Forum-lid
Dank voor de reactie! Het vertrouwen groeit!
-
- Forum-lid
Hebben ze er toch nog wat van opgestoken!
[IMG=http://img532.imageshack.us/img532/6489/kassei002.jpg][/IMG]]
dit zou een cameraman en huisfotograven moeten zijn, Ingmar is dan al lang voorbij!
en let ff op de panty's van Serge, zelfs de streepjes lopen mooi door in zijn broek!
dit zou een cameraman en huisfotograven moeten zijn, Ingmar is dan al lang voorbij!
en let ff op de panty's van Serge, zelfs de streepjes lopen mooi door in zijn broek!
Funny the way it is