Baanclinic 2009 13 DECEMBER?
-
- Forum-lid
Oh ja, vergeet niet om te zorgen voor een bidon met vulling. Die kun je weliswaar niet meenemen op je fiets maar je zet hem neer bij start/finish. Tussen de oefeningen door kun je dan even wat drinken. Als je geen bidon klaar hebt staan dan heb je daar geen tijd voor en het is wel nodig!
Ik ga zelf zondag maar weer eens starten met de basistraining. Dus tegen de tijd van deze clinic ben ik wel weer in vorm.
Ik ga zelf zondag maar weer eens starten met de basistraining. Dus tegen de tijd van deze clinic ben ik wel weer in vorm.
[quote="ferry1982"]Zijn er nog tips wat betreft kleding?
MTB schoenen misschien makkelijker dan Raceschoenen voor de beginner?
Handschoenen? of kan het ook zonder?
tips in de voorbereiding ook welkom.[/quote]
En een goede conditie is ook makkelijk :p
En een goede conditie is ook makkelijk :p
[quote="Theo V"][quote="ferry1982"]Zijn er nog tips wat betreft kleding?
En een goede conditie is ook makkelijk :p[/quote]
en bedankt :p
na zondag heb ik al wel thuis binnen op de hometrainer gezeten om het toch maar weer enigzins op pijl te krijgen.
1 voordeel op de baan heb je geen wind tegen
En een goede conditie is ook makkelijk :p[/quote]
en bedankt :p
na zondag heb ik al wel thuis binnen op de hometrainer gezeten om het toch maar weer enigzins op pijl te krijgen.
1 voordeel op de baan heb je geen wind tegen
bovenal als je maar langzaam genoeg bent dan rijd je vanzelf weer voorop (in de baan)..
Lekker scherp mannen, Wel even een puntje... we moeten het niet te gek maken, ik moet straks nog 'n week met de beste man in Frankrijk rond rijden in hetzelfde team.
Blijven trainen Ferry
Lekker scherp mannen, Wel even een puntje... we moeten het niet te gek maken, ik moet straks nog 'n week met de beste man in Frankrijk rond rijden in hetzelfde team.
Blijven trainen Ferry
Toch heb ik het gevoel dat iedereen tegen is
[img=http://www.kattenenhondenvoer.nl/foto/rooie%20kater.jpg] maar ik bijt van me af :p
[img=http://www.kattenenhondenvoer.nl/foto/rooie%20kater.jpg] maar ik bijt van me af :p