Vuelta 2009
Het was echt super om te zien. Je zal altijd zien dat het gebeurt wanneer de NOS niet uitzend. Ik vond het des te leuker dat de mensen van Sporza zo positief waren over Boom en dat ze hem in de uitzending hadden.
Leuk was ook dat Holland sport er direct aandacht aan gaf. Had beide klasbakken (Geesink en Boom) aan de telefoon.
Leuk was ook dat Holland sport er direct aandacht aan gaf. Had beide klasbakken (Geesink en Boom) aan de telefoon.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
+1
En het is ook Boogerd en niet 'Boogert', 'Boogaart' of wat dan ook.
Valt me altijd wel op dat de meest exotische namen hier goed geschreven worden, maar de namen van ons eigen Hollands Trots (mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zeggen) niet.
En het is ook Boogerd en niet 'Boogert', 'Boogaart' of wat dan ook.
Valt me altijd wel op dat de meest exotische namen hier goed geschreven worden, maar de namen van ons eigen Hollands Trots (mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zeggen) niet.
Nu gaan ook Cunego, Ballan en Weylandt niet meer van start met het oog op het WK; het begint langzamerhand toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen. Zijn er eigenlijk nog renners in koers?
Westra en Maaskant overigens in de kopgroep.
Westra en Maaskant overigens in de kopgroep.
Weylandt is gisteren gevallen. Verder is het inderdaad wel een beetje jammer. Het lijkt wel of er straks 10 renners wereldkampioen zullen worden..
Als het zo doorzet gaat het peloton het niet redden.
Maaskant kan aardig aankomen, Westra gokt denk op een aanval op 1 km voor het einde... lachen!
Maaskant kan aardig aankomen, Westra gokt denk op een aanval op 1 km voor het einde... lachen!
-
- Forum-lid
Geesink naar het ziekenhuis met een enorm gat in z'n knie. Murphy's law? Hoop toch echt dat hij morgen nog van start kan en zijn podium kan handhaven.
patmaessen schreef:Geesink naar het ziekenhuis met een enorm gat in z'n knie. Murphy's law? Hoop toch echt dat hij morgen nog van start kan en zijn podium kan handhaven.
Schrijf na (1000x):
Ik zal in het vervolg altijd Gesink schrijven.
..
...
...
...
- bicyclebart
- Forum-lid
t ziet er niet fris uit maar op zn twitterpagina reageerd gesink vrij koel...hoop dat hij zijn 2e plek kan verdedigen tot zondag!:D
foto gemaakt door erik breukink:
[img=http://img24.imageshack.us/img24/4517/knief.jpg]
foto gemaakt door erik breukink:
[img=http://img24.imageshack.us/img24/4517/knief.jpg]
Dedacciai Nerissimo
Ouch, etappe niet kunnen kijken vandaag maar hoorde wel van die vermeende val. In die wond kun je makkelijk een duim steken. Wel een mooi rond gat.
Als geen spieren/pezen geraakt zijn (grootste beenzenuw zit in je je knieholte achter dus dat zit wel 'goed') moet dit netjes te hechten zijn zonder veredere nadelige gevolgen.
Dan maar hopen dat het niet gaat onsteken. Wond ziet er wel diep uit en is net onder de patella.
Dan nog die snee boven dat gat......
Zorro
Als geen spieren/pezen geraakt zijn (grootste beenzenuw zit in je je knieholte achter dus dat zit wel 'goed') moet dit netjes te hechten zijn zonder veredere nadelige gevolgen.
Dan maar hopen dat het niet gaat onsteken. Wond ziet er wel diep uit en is net onder de patella.
Dan nog die snee boven dat gat......
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock