Tour 2009
mooi!
ik zie hem er graag bij
ik zie hem er graag bij
Pierre92 schreef:Heeft een van jullie toevallig een startlijst voor morgen? Ik bedoel met alle renners en alle tijden? Ik speur me suf, maar vind niets :S
Waarschijnlijk is iedereen gepakt op grond van historische bloed monsters:D
Dit jaar een TdF zonder renners. Eens kijken hoe Ducrot en Smeets DAT vollullen
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Deze vind ik nu op de telegraaf site
16.00 uur: Van Hummel, 16.04: De Jongh, 16.15 uur: Ten Dam, 16.17 uur: Armstrong (VSt), 16.20 uur: Rooijakkers, 16.35 uur: Posthuma, 16.37 uur: Leipheimer (VSt), 17.00 uur: Timmer, 17.01 uur: Terpstra, 17.34 uur: Maaskant, 17.55 uur: Gesink, 17.56 uur: Frank Schleck (Lux), 18.20 uur: De Kort, 18.35 uur: Clement, 18.36 uur: Andy Schleck (Lux), 19.02,30 uur: Mentsjov (Rus), 19.04 uur: Cancellara (Zwi), 19.05,30 uur: Contador (Spa), 19.07 uur: Evans (Aus), 19.08,30 uur: Sastre (Spa).
http://www.sportweek.nl/wielrennen/1020 ... derlanders
16.00 uur: Van Hummel, 16.04: De Jongh, 16.15 uur: Ten Dam, 16.17 uur: Armstrong (VSt), 16.20 uur: Rooijakkers, 16.35 uur: Posthuma, 16.37 uur: Leipheimer (VSt), 17.00 uur: Timmer, 17.01 uur: Terpstra, 17.34 uur: Maaskant, 17.55 uur: Gesink, 17.56 uur: Frank Schleck (Lux), 18.20 uur: De Kort, 18.35 uur: Clement, 18.36 uur: Andy Schleck (Lux), 19.02,30 uur: Mentsjov (Rus), 19.04 uur: Cancellara (Zwi), 19.05,30 uur: Contador (Spa), 19.07 uur: Evans (Aus), 19.08,30 uur: Sastre (Spa).
-
- Forum-lid
Wat een Booner Timo!
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
dvangennip schreef:En belangrijker: ze willen Contador houden en Vinokourov erbij! Tja, je bent wel heel stom als je denkt dat je met die laatste naar de Tour mag komen. En dat Contador dan zou willen blijven...MrT schreef:Astana gaat wijzigen:
Bruyneel en Armstrong weg
(edit: uiteraard niet voor deze tour!)
Denk dat Bruyneel en Armstrong zowiezo zouden breken met Astana en hun oost-europese mentaliteit. Dat Vino als eerste de stok in het hoenderhok gooit, lijkt voor de buitenwereld misschien verrassend maar B. en A. hebben hun zaakjes nu al bijna rond met hun nieuwe team. Eigenlijk zal het een voortzetting zijn van Us-Postal / discovery Channel als team, zonder (de spaanse) en vooral Astaanse mensen. Back to the yellow-years.
Je kunt er nu reeds van op aan dat het Bruyneel/armstrong team een te duchten top-team zal zijn.
Wat betreft Contador: ik kan bovenstaande bemerking wel volgen. Volgens mij blijft hij niet bij Astana. Dat hij B en A volgt hangt af van A. zelf. Als Lance zich herlanceert voor 2010 dan is de kans klein dat Contador blijft. Ik zie Contador eerlijk gezegd eerder terug onder de vleugels van Caisse d'epargne terechtkomen.
Al bij al liggen de kansen op de overwinning van de tour vooral in het Astana-kamp te liggen. Blijkbaar wordt <lance toch aanzien als een potentiele winnaar. Dat zou wel een krachttoer zijn. Ik zie hem zeker top 10 rijden (wat eigenlijk ook al fantastisch zou zijn) Maar gisteren op VRT liet Robbie McEwen toch ontvallen dat hij Lance als de grootste kanshebber ziet...en dat is iemand vanuit de buik van het peleton.
Hoe dan ook, denk dat het op alle vlakken (hm) een memorabele tour zal worden.
chevalier schreef:Deze vind ik nu op de telegraaf site
Leuk, dan kan Armstrong bij de finish meteen kennismaken met Piet Rooijakkers!
Apart, 3 uur tussen de rit van Lance en Alberto...
Gaat tot laat door ook vandaag!
-
- Forum-lid
Wederom goeie gedachten gang Trifox. Ik sluit me er bij aan. Die Kazachen maaken zichzelf zowiezo onmogelijk door zich zo op te stellen als ze de laatste tijd hebben gedaan. De tour 2009 wordt het laatste kunstje van Astana in zijn huidige vorm en daarna wordt de ploeg zoals we die nu kennen snel opgedoekt en kunnen ze zich gaan focussen op de komst van Vino. (wellicht kunnen ze wat coke in zijn welkomst drankje doen, ben je gelijk van die gast af)!
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
Nou de kop is er af. Leuk.
Even standaard zaken uit de weg:
Cancellara natuurlijk geweldig, Contador goed bezig, en Evans ook niet slecht. Armstrong... Ik weet zeker dat iedereen nu euforisch is omdat hij dan nu al weer heel goed is, etc. Maar als je het mij vraagt, zijn die de eerste seconden die hij gaat verliezen, waarvan er nog meer gaan volgen.
Uiteraard viel Menchov tegen. Geen paniek zegt hij nu, maar een minuut is wel erg veel, als je het mij vraagt. Geesink reed goed vond ik, geen een favoriet zal er bang van worden, maar voor die jongen zelf is het een goede start.
Verder, wat was er opvallend? Nibali? Kreuzinger?
Even standaard zaken uit de weg:
Cancellara natuurlijk geweldig, Contador goed bezig, en Evans ook niet slecht. Armstrong... Ik weet zeker dat iedereen nu euforisch is omdat hij dan nu al weer heel goed is, etc. Maar als je het mij vraagt, zijn die de eerste seconden die hij gaat verliezen, waarvan er nog meer gaan volgen.
Uiteraard viel Menchov tegen. Geen paniek zegt hij nu, maar een minuut is wel erg veel, als je het mij vraagt. Geesink reed goed vond ik, geen een favoriet zal er bang van worden, maar voor die jongen zelf is het een goede start.
Verder, wat was er opvallend? Nibali? Kreuzinger?