Forum clichés
En natuurlijk ook in dit rijtje: "deze fiets accelereert zoveel sneller".jansen01 schreef:Mijn nieuwe fiets: super vet stijf, iedere trap is vet raak, wilde altijd al een Italiaan omdat het een en al passie is, stuurt gigantisch vet scherp.. Bla bla bla
Campagnolo Ultra Dork
Toevoeging: "dat merk je vooral bij het aanzetten"
Om vervolgens de post af te sluiten met: "maar misschien zit het wel tussen de oren".
Om vervolgens de post af te sluiten met: "maar misschien zit het wel tussen de oren".
Herman_N schreef:Moet ik mijn benen scheren?
Of optie B: ik vind het onzin en het zal mij de bout hachelen hoe andere renners vinden dat ik er uit zie.chrissiewizzie schreef:Cliché antwoord: ja natuurlijk!
En vergeet niet; een fiets noem je "materiaal". En fietskleding etc. zijn "spulletjes".
Veni. Vidi. Fietsie.
Wanneer iemand foto's van zijn nieuwe fiets (en/of wielen) toont heb je de keus tussen:
"Mooie combinatie - die zwart-wit-rode decals van de wielen staan ook mooi bij de rest van de fiets" (hoe originéél ook: zowat driekwart van alle koerswielen hebben zwart-wit-rode belettering, en elk fietsmerk heeft wel een frame in die kleuren)
of
"Mooie combinatie, al oogt het wel een beetje druk met die decals op de wielen"
"Mooie combinatie - die zwart-wit-rode decals van de wielen staan ook mooi bij de rest van de fiets" (hoe originéél ook: zowat driekwart van alle koerswielen hebben zwart-wit-rode belettering, en elk fietsmerk heeft wel een frame in die kleuren)
of
"Mooie combinatie, al oogt het wel een beetje druk met die decals op de wielen"
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Of: 'ik zou die stickers van de wielen halen, veels te druk imho'
-
- Forum-lid
En dan eindigen met "maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten".martijnnnn schreef:Of: 'ik zou die stickers van de wielen halen, veels te druk imho'
H.T.F.U.
Nee een zwart stuurlint met een wit zadel vloekt man! Gewoon een wit stuurlint en dat is gewoon heel gemakkelijk schoon te houden.,
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk dat dit voor 80%? van de getrouwde forumleden aan de orde is. Ben ik even blij dat dit bij mij niet zo is.Trappe schreef:"Mijn vrouw wil het niet hebben..."
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29