Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

pino76
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:48

pino76 24 feb 2010 15:54

vorige week was ik toevallig in de buurt, en bedacht me dat ik nog een paar bandjes nodig had. reed eerst naar het oude adres, waar iemand bij de deur stond te wachten om te vragen waar hij me mee kon helpen.... daarna verwees hij me door naar het nieuwe adres.

bij binnenkomst zag in iemand met een doos door het pad schuiven..... (echt waar). eerst ff rondgekeken, en toen gevraagd naar een 8 speed cassette (winterfiets) en twee buitenbandjes. hoofdschuddend liep hij weg, en hij mompelde nog iets van "oude troep".
De bandjes (gp 4000s) werden bij de kassa gelegd en de prijs van 55 euro werd me toegesnouwd.
wilde pinnen, onderwel ging de telefoon, en er onstond een felle discusie over een pinarello prince. tijdens mijn transactie werd er geen aandacht aan me geschonken en uit de discusie begreep ik dat de koper niet moest zeuren....
toen ik de deur uit liep zei ik nog netjes gedag, maar totaal geen reactie van de 5 man die het hoorde.

kortom: dit is wel de grootste kutzaak die ik ooit in mijn leven ben binnengelopen. normaal klanten helpen ho maar, en de drie medelanders die de fietsen in elkaar staan te schroeven heb ik al helemaal geen vertrouwen.
het zijn gewoon onbeschofte lui.
trainen is voor talentloze....

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 24 feb 2010 16:25

>ordinaire zigeuners.
Dat is niet aardig t.o.v. deze bevolkingsgroep.

Ik was trouwens een tijdje terug in de duurste wielerzaakzaak van (Oost) Nederland en daar stond ook een man te repareren, die geen woord NL verstond.
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39169
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 feb 2010 17:10

Bij meerdere landelijke dames- en herenploegen ook.
Less is bore

pino76
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:48

pino76 24 feb 2010 17:15

oke, kwam mischien beetje beledigend over, maar het gaat om de inhoud van het verhaal. en die is volgens mij wel duidelijk.
trainen is voor talentloze....

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 24 feb 2010 17:17

[quote="Pino76"] en de drie polen die de fietsen in elkaar staan te schroeven heb ik al helemaal geen vertrouwen.
blijven gewoon ordinaire zigeuners.[/quote]

zijn prima monteurs. Spreken alleen de taal niet vloeiend, wat ze blijkbaar op een achterstand zet ten opzichte van nederlandse monteurs. Dat hij zn werk prima doet lijk inmiddels wel van ondergeschikt belang.
Ik ben trouwens wel benieuwd welk percentage van ons forummers zijn huis wel eens heeft laten opknappen/schilderen/onderhouden door een oostblokker...

Ik vind het een beetje goedkoop om over de kwaliteit van zijn werk te oordelen, terwijl je alleen een setje banden hebt gehaald. Dat Vos een ouwe zeurpiet kan zijn dat is inmiddels geen nieuws meer.... je gaat erheen voor de prijs, niet voor het gezellige praatje. Iemand als jij moet gewoon lekker zn fietsje voor 2000 euro meer bij de FM om de hoek halen

pino76
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:48

pino76 24 feb 2010 17:36

heb mijn frame bij salden bestel en campa SR bij hopmans gehaald, alles zelf gemonteerd....... 2000 euro in mijn zak gehouden.

het punt dat ik wil stellen is dat ze vreselijk klantonvriendelijk zijn. maar goed, als jij als een hond wil laten behandelen. moet je vooral naar zwanenburg gaan.
trainen is voor talentloze....

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 24 feb 2010 17:39

[quote="Pino76"]heb mijn frame bij salden bestel en campa SR bij hopmans gehaald, alles zelf gemonteerd....... 2000 euro in mijn zak gehouden.

het punt dat ik wil stellen is dat ze vreselijk klantonvriendelijk zijn. maar goed, als jij als een hond wil laten behandelen. moet je vooral naar zwanenburg gaan. [/quote]

Het zou je sieren als je die opmerking richting de Polen terugneemt en verwijderd.

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 24 feb 2010 17:42

[quote="Pino76"]heb mijn frame bij salden bestel en campa SR bij hopmans gehaald, alles zelf gemonteerd....... 2000 euro in mijn zak gehouden.

het punt dat ik wil stellen is dat ze vreselijk klantonvriendelijk zijn. maar goed, als jij als een hond wil laten behandelen. moet je vooral naar zwanenburg gaan. [/quote]

klant onvriendelijk en het vertrouwen missen in polen... volgens mij haal jij echt 2 dingen door elkaar.

pino76
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:48

pino76 24 feb 2010 17:45

... bijgewerkt.
trainen is voor talentloze....

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 24 feb 2010 17:53

[quote="Pino76"]... bijgewerkt.[/quote]

Ok!

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 24 feb 2010 23:43

Ben er verleden jaar geweest en toen waren het zeker geen Polen.
Volgens mij kwamen ze ergens uit Estonia of die contreien.
Aardige lui en zeker prima en rappe monteurs.
Hadden ook in Italie in een fabriek fietsen geassembleerd, volgens mij Bianchi.

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 25 feb 2010 00:00

Kan die Vos topic niet eens gewoon dicht, wat een gezeur om niks. Die gozer(t) krijg maar continu airplay.
Voor de rest is alles wel zo'n beetje besproken en weet iedereen wat hij kan verwachten.

Cheers,

Peter

Plaats reactie