Nieuweling schreef:neutrale materiaalwagens kunnen pech verhelpen.
Gaan ze dan van alle renners reservefietsen meenemen?
Net als bij nieuwelingen/juniorenklassiekers: Iedere ploeg voor de koers een voor- en achterwiel inleveren...:rolleye:
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Nieuweling schreef:neutrale materiaalwagens kunnen pech verhelpen.
Gaan ze dan van alle renners reservefietsen meenemen?
bertieboy schreef:ik ben tegen oortjes, maar ik vind wel dat de renners naar de wedstrijdradio mogen luisteren.
Amclassic-fan schreef:En jij denkt dat een Spanjaard of Italiaan de Engels en Frans talige wedstrijdradio verstaat? Leuk al die theoretisch ideeën, maar in de praktijk kan het gewoon niet.
campa=super schreef:Amclassic-fan schreef:En jij denkt dat een Spanjaard of Italiaan de Engels en Frans talige wedstrijdradio verstaat? Leuk al die theoretisch ideeën, maar in de praktijk kan het gewoon niet.
Dat er mensen geen Engels, Spaans, Duits of Frans spreken of verstaan kun je niet bij de UCI neerleggen.
Veel Oost-Europeanen hebben de stap al gemaakt, nu de rest nog.
Wellicht een idee voor LOI voor sponsoring.
marcodej schreef:Ik pleit ervoor het jurykanaal op de oortjes te zetten en de mogelijkheid tot communiceren van renners richting ploegleiding (en ploeggenoten), maar niet andersom. Veiligheidsaspect gegarandeerd en ploegleider kan niet meer 'sturen'.