Raad de weg (NL)
-
- Forum-lid
Ik zou zeggen ergens op Noord-Beveland of Schouwen-Duiveland, in de buurt van de Oosterscheldekering. Heb daar alleen nog nooit gefietst, dus kan er ook honderd kilometer naast zitten. Ontzettend leuk topic trouwens!
ik gok oesterdam (N659)
(rijdend in zuidelijke richting, bij schelde-rijn verbinding)
Ben er nooit geweest, maar situatie water beide kanten, fietspad en autoweg en windsmolens klopt in mijn mapsource, ook lengte komt nagenoeg overeen
Ben er nooit geweest, maar situatie water beide kanten, fietspad en autoweg en windsmolens klopt in mijn mapsource, ook lengte komt nagenoeg overeen
[quote="Ted038"]ik gok oesterdam (N659)
Ben er nooit geweest, maar situatie water beide kanten, fietspad en autoweg en windsmolens klopt in mijn mapsource, ook lengte komt nagenoeg overeen [/quote]
Helemaal goed Ted038
De volgende weg is voor jou.
Ben er nooit geweest, maar situatie water beide kanten, fietspad en autoweg en windsmolens klopt in mijn mapsource, ook lengte komt nagenoeg overeen [/quote]
Helemaal goed Ted038
De volgende weg is voor jou.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
[quote="Ted038"]ik gok oesterdam (N659)
Damn, dat is de weg waar ik ook nog naar heb zitten kijken/googlen op internet. Maar om wat voor reden dan ook heb ik hem weer af laten vallen, geen idee meer waarom.
In ieder geval succes met de volgende!
Damn, dat is de weg waar ik ook nog naar heb zitten kijken/googlen op internet. Maar om wat voor reden dan ook heb ik hem weer af laten vallen, geen idee meer waarom.
In ieder geval succes met de volgende!
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
[quote="Peterj"]
Helemaal goed Ted038
De volgende weg is voor jou.[/quote]
Hieronder een killer voor je gemiddelde snelheid
Een makkie als je het kent, maar dat geldt voor iedere foto
13:30 tip 1 : Het is niet in Limburg dit keer is eens de bovenste helft van het land aan de beurt
± 17:30 volgt tip 2 ...
Helemaal goed Ted038
De volgende weg is voor jou.[/quote]
Hieronder een killer voor je gemiddelde snelheid
Een makkie als je het kent, maar dat geldt voor iedere foto
13:30 tip 1 : Het is niet in Limburg dit keer is eens de bovenste helft van het land aan de beurt
± 17:30 volgt tip 2 ...
:rolleye: vierhouten ligt midden op onze nationale hoogvlakte de veluwe, daar loopt nog geen droge sloot
Goed ingestonken inderdaad
Het is dus niet een sluis in Vierhouten
EDIT : Who cares kwam daar dus toch nog achter, geholpen wellicht door de post van Rufio, en heeft zijn post verwijderd
Goed ingestonken inderdaad
Het is dus niet een sluis in Vierhouten
EDIT : Who cares kwam daar dus toch nog achter, geholpen wellicht door de post van Rufio, en heeft zijn post verwijderd