Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 02 nov 2006 01:13

hey hey gasten.zo het weekend is weer begonnen (hahahaha 2snipdagen) dus dat betekend 3dagen fietsen morguh race vrijdag mtb en zondag lekker weer op race..... nu hoor ik jullie hersentjes kraken en denken en zaterdag dan nou zaterdag ga ik met vrouwtje ff lekker naar antwerpen lekker puh.......!!!!!!!!!!!!!
maaruh hoesie nu panser en rene, ik heb tot nu toe geen moeite gehad deze week, de peuken doen mij nu echt niks meer ik hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat, ik denk het wel anders had ik al frustie berichten op dit topic gespot, maar toch ben benieuwd......... wat er ook gebeurt trap die nicotine duivel finaal de grond in............. blijven trappen steeds harder en harder dan blijft ie vanzelf weg ik heb hem al 5dgn niet meer gezien......................
zet'm op gasten laat je niet kisten !!!!!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 02 nov 2006 17:07

Hahaha! De schone vlag kan uit ! Je vrouw zal ook wel happy zijn. Als je iemand die rookt een gepassioneerde kus geeft  is het net alsof je een asbak uitlikt! Weg passie!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 02 nov 2006 17:32

                                                     
 
Ik ben weer begonnen..... althans met scheten laten...hahahaha...de gasten op mn werk werden er vanacht niet goed van ....Het roken doe ik nog steeds niet..De rookduivel heeft me losgelaten , en ik heb nu ook totaal geen zin om te roken.
Gisterenavond na het sporten lekker in de sauna , en turks stoombad....zalig gewoon....ik stink niet meer naar de peuken , en kan vlgs mijn vrouw ook langer .... koken...
 
Moooooaaaaahhhhh HET GAAT GEWELDIG   ....
Hoe is het met de rest....
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 03 nov 2006 00:00

nou rene als je dan toch zo lang met koken bezig bent dan wil ik die pina wel ff uitlaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hoor
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 03 nov 2006 00:03

ow ben vandaag ff bij de longarts op visite geweest, alles was okey en alles was goed nog ff wat controle foto's gemaakt maar niks bijzonders over 4 mnd ff een fitheids check doen en dan wordt ik officieel geschrapt van de patienten lijst hahaha
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 03 nov 2006 11:15

Big Rosa, ik ben het helemaal met je relaas eens. Maar waarom moest ik nu tijdens het lezen ervan aan dat andere topic denken waarin je aangeeft dat je (bijna) nooit een helm draagt. Lees je eigen verhaal hier nu nog eens en probeer de argumenten tegen het helm dragen er eens bij te betrekken.

Ik weet het, het is van een heel andere orde, maar toch zie ik wel een relatie.

Enne...het is goed bedoeld hoor!!

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 03 nov 2006 17:46

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 03 November 2006


vandaag week 2 rookvrij en nog geen moeite ermee. Ik ben nu veel met tekenwerk bezig, dus niet zoveel op het forum voorlopig.



Kom op he ...en geen peuken tekenen hahahaha...teken maar mooie blote meiden die lekker koken ik de keuken...  Mooooaaaaahhhhhh...
Je gaat het zeker volhouden......
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 nov 2006 00:21

Koop een keer een fatsoenlijke helm en je komt erachter dat een helm zo erg nog niet is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie