Forumlid gespot
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 Mei 2007
Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 09 Mei 2007
Jaa idd.Waar woon jij dan precies? Want je sprak hoog hollands.Kom je er vaker?
Haha, nee ik woon al een aantal jaren in Maastricht ivm de studie, maar ben geboren en getogen in Zwolle. Stond idd een fikse wind, maar dat beviel me wel, werd het wat selectiever van. Heb uiteindelijk dan ook de eindsprint gewonnen
zit je nog weleens in Zwolle dan? Zelf kom ik uit Kampen dus das om de hoek!
Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 09 Mei 2007
Jaa idd.Waar woon jij dan precies? Want je sprak hoog hollands.Kom je er vaker?
Haha, nee ik woon al een aantal jaren in Maastricht ivm de studie, maar ben geboren en getogen in Zwolle. Stond idd een fikse wind, maar dat beviel me wel, werd het wat selectiever van. Heb uiteindelijk dan ook de eindsprint gewonnen
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 13 Mei 2007
Ja, ben zo'n eens in de 1-2 maanden nog wel in Zwolle. Doe dan meestal een ritje naar de Lemelerberg, Holterberg of de Veluwe (knobbel). Toch ook best mooi fietsen daar hoor.
@ultima: ging prima hoor met korte broek, had het warm zat. ben er deze en volgende week mss ook wel weer bij.
Ja, ben zo'n eens in de 1-2 maanden nog wel in Zwolle. Doe dan meestal een ritje naar de Lemelerberg, Holterberg of de Veluwe (knobbel). Toch ook best mooi fietsen daar hoor.
@ultima: ging prima hoor met korte broek, had het warm zat. ben er deze en volgende week mss ook wel weer bij.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Knobbel is ook favoriet bij mij, rondje Delleweg eerst via Wezep en dan 't Harde weer terug. Doe dat stukje knobbel altijd als krachttraining, op 't zwaarste verzet omhoog. Ging zondag wel lekker, kon ik nog de 38 km/h houden tot bovenaan!
Ik had vanavond(dinsdag) een wielrennen gezien met een tenue van Fiets. Ik vroeg me daarom af wie dat was, hij fietste op de weg van Reusel naar Postel vlak bij de grens. Het was rond 20.00 uur. Nou ik hoor het wel wie dat was.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 05 Mei 2007
Gisteren reed iemand van Zeist-West, door naar Vollenhove, zo door over de krakelingenweg, richting Austerlitz.
Erg in trance en zag niks, althans mij niet, anders had ik je iets moois kunnen laten zien achter in de auto...
toch mooi als je dat ziet rijden; hé 1 van ons...!
Wie was dit nou ? de fiets was blauwig ? ( leek wel principia ?)
Gisteren reed iemand van Zeist-West, door naar Vollenhove, zo door over de krakelingenweg, richting Austerlitz.
Erg in trance en zag niks, althans mij niet, anders had ik je iets moois kunnen laten zien achter in de auto...
toch mooi als je dat ziet rijden; hé 1 van ons...!
Wie was dit nou ? de fiets was blauwig ? ( leek wel principia ?)
Ik dacht gisteravond zeemeeuw gezien te hebben met zijn witte plumfiets langs het kanaal aan Oudenburg?
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 26 Mei 2007
Vandaag ene vrouwe in het rood..
tijdens tochtje in Ede
Goh en laat ik daar nu twee mannen op van die rare fietsen tegenkomen.
Nog lekker gefietst?
En na 30km mijn tijdritskills te hebben verbeterd, kwam ik de twee heren weer tegen bij de 2e pauze en zijn we daarna gezellig met zijn 3en terug gefietst. Dus is nog goed gekomen. maar ja, je moet wat over hebben voor 5 extra km's
Vandaag ene vrouwe in het rood..
tijdens tochtje in Ede
Goh en laat ik daar nu twee mannen op van die rare fietsen tegenkomen.
Nog lekker gefietst?
En na 30km mijn tijdritskills te hebben verbeterd, kwam ik de twee heren weer tegen bij de 2e pauze en zijn we daarna gezellig met zijn 3en terug gefietst. Dus is nog goed gekomen. maar ja, je moet wat over hebben voor 5 extra km's
~live fast, die young ~
De 130 was prima te doen inderdaad. Had je na 50km ook wel kunnen weten, jullie hadden zo meegekund, had mij 35 eenzame km's bespaard...
Maar de naam was idd mooier dan de tocht zelf. Al dat draaien en keren in Arnhem...Terwijl er daar zo veel mooie stukken zijn.
Maar wel grappig om elkaar tegen te komen idd. Enne waar blijven de foto's
Maar de naam was idd mooier dan de tocht zelf. Al dat draaien en keren in Arnhem...Terwijl er daar zo veel mooie stukken zijn.
Maar wel grappig om elkaar tegen te komen idd. Enne waar blijven de foto's
~live fast, die young ~