Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Vandaag gezien...een korte broek

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 21 nov 2010 22:34

Jan W.F. schreef:Toch nog maar even een reactie, mede naar aanleiding van de laatste paar reacties van vandaag, alhoewel ik mij in eerste instantie voorgenomen had hier niet verder meer op in te gaan.

KNIP


.


Had je ook beter niet kunnen doen.

Niets anders dan een herhaling van algemeenheden, voegt niets toe.

Slechte lezer ben je ook.

U schrijft veel , maar zegt weinig......
Cheap light strong, choose two

scorcher
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 aug 2006 01:39

scorcher 21 nov 2010 22:53

Wat 'n topic... Lachwekkend om te lezen hoeveel mensen zich druk maken over wat iemand anders aan (of juist niet) heeft.

'Bemoei je met je eigen zaken!' is een oud-Hollandsche uitspraak die hier wel op z'n plaats is dacht ik zo...

Aju!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39520
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 21 nov 2010 23:00

Kees0251 schreef:.

U schrijft veel , maar zegt weinig......


Bij jou is het net andersom; je schrijft heel weinig en vertelt een heel (vaak niet al te positief) verhaal tussen de regels middels one-liners en stellingnames.
Ik heb mij heel vaak voorgenomen om er niet op te reageren, maar moet dit toch even kwijt.
Prima dat jij jezelf een bikkel vindt op een oud barrel met te weinig kleding als het koud is, maar dat geeft je niet het recht om iedereen die daar anders over denkt min of meer af te schilderen als een watje.
Less is bore

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 21 nov 2010 23:05

Mooi verwoord, Jan.

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 21 nov 2010 23:08

@kees0251

ze hadden laatst fietskleding in de aanbieding bij lidl misschien had je daar even een lange broek op kunnen halen voor een paar euro, dan kan je ook eens voelen hoe heerlijk het is om met dit weer met een lange broek te fietsen.
of je benen zijn zo behaard dat je het al warm genoeg hebt.


je hoeft mensen niet zo af te zeiken omdat ze geen korte broek dragen.
sommige mensen zijn verstandig ;)
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 21 nov 2010 23:10

Kees0251 schreef:
Jan W.F. schreef:Toch nog maar even een reactie, mede naar aanleiding van de laatste paar reacties van vandaag, alhoewel ik mij in eerste instantie voorgenomen had hier niet verder meer op in te gaan.

KNIP


.


Had je ook beter niet kunnen doen.

Niets anders dan een herhaling van algemeenheden, voegt niets toe.

Slechte lezer ben je ook.

U schrijft veel , maar zegt weinig......



Ben het overigens wel met Jan W.F, kom eens met tegenargumenten?

Wat ik en veel anderen posten is vanuit kennis en waarschijnlijk een stukje ervaring.
Als je zelf geen verstand hebt van de besproken onderwerpen moet je ze ook niet constant aan de tand voelen, dat is behoorlijk iritant, Als je geen vertrouwen hebt in wat iemand post, verdiep je er dan in en kom met tegenargumenten

Je manier van schrijven "kom eens met bewijs" "u schrijft veel maar zecht wijnig" staat me ook niet bepaald aan.
mijn Flickr

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 21 nov 2010 23:13

jaapieo schreef:
Kees0251 schreef:
Jan W.F. schreef:Toch nog maar even een reactie, mede naar aanleiding van de laatste paar reacties van vandaag, alhoewel ik mij in eerste instantie voorgenomen had hier niet verder meer op in te gaan.

KNIP


.


Had je ook beter niet kunnen doen.

Niets anders dan een herhaling van algemeenheden, voegt niets toe.

Slechte lezer ben je ook.

U schrijft veel , maar zegt weinig......



Ben het overigens wel met Jan W.F, kom eens met tegenargumenten?

Wat ik en veel anderen posten is vanuit kennis en waarschijnlijk een stukje ervaring.
Als je zelf geen verstand hebt van de besproken onderwerpen moet je ze ook niet constant aan de tand voelen, dat is behoorlijk iritant, Als je geen vertrouwen hebt in wat iemand post, verdiep je er dan in en kom met tegenargumenten

Je manier van schrijven "kom eens met bewijs" "u schrijft veel maar zecht wijnig" staat me ook niet bepaald aan.


volgens mij zit die kees een beetje depressief thuis.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 22 nov 2010 01:05

race-niek schreef:@kees0251

ze hadden laatst fietskleding in de aanbieding bij lidl misschien had je daar even een lange broek op kunnen halen voor een paar euro, dan kan je ook eens voelen hoe heerlijk het is om met dit weer met een lange broek te fietsen.
of je benen zijn zo behaard dat je het al warm genoeg hebt.


je hoeft mensen niet zo af te zeiken omdat ze geen korte broek dragen.
sommige mensen zijn verstandig ;)


Hahahaha , ik HEB zo'n broek en gebruik hem ook.
Heb alleen een hekel aan napraters en moraalridders.
Cheap light strong, choose two

johndoe
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 okt 2009 06:53

johndoe 22 nov 2010 03:10

race-niek schreef:
jaapieo schreef:
Kees0251 schreef:

Had je ook beter niet kunnen doen.

Niets anders dan een herhaling van algemeenheden, voegt niets toe.

Slechte lezer ben je ook.

U schrijft veel , maar zegt weinig......



Ben het overigens wel met Jan W.F, kom eens met tegenargumenten?

Wat ik en veel anderen posten is vanuit kennis en waarschijnlijk een stukje ervaring.
Als je zelf geen verstand hebt van de besproken onderwerpen moet je ze ook niet constant aan de tand voelen, dat is behoorlijk iritant, Als je geen vertrouwen hebt in wat iemand post, verdiep je er dan in en kom met tegenargumenten

Je manier van schrijven "kom eens met bewijs" "u schrijft veel maar zecht wijnig" staat me ook niet bepaald aan.


volgens mij zit die kees een beetje depressief thuis.


Knappe analyse van een 17-jarige achter zijn bureau.....prutser.

torro
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 21 apr 2008 10:54

torro 22 nov 2010 11:57

Gisteren met helm en muts op gefietst en nog niet echt warm (ik weet het ben een mooi weer fietser) maar kwam een man met geen haar tegen zonder muts en helm kreeg spontaan bij het zien al bijna een voorhoofdsontsteking.

p.s. Ik begin langszaam wel een bepaald beeld te vormen bij Kees.

freakish
Forum-lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 mei 2010 23:50

freakish 22 nov 2010 13:39

Allez, allemaal. Laat je toch niet uit de tent lokken door ome kees. Waarschijnlijk zit ie nu achter zijn pentium 1 (pc-prive project) stiekem te gniffelen vanwege alle reacties op zijn deskundige posts.

stoli
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 01 sep 2009 18:34

stoli 23 nov 2010 00:56

jongens ik moet even iets kwijt hoor. dat je in een korte broek rondfietst met 5 graden moet je zelf weten, maar gezond is het niet. de kans op blessures, met name bij de knie, is aanzienlijk groter met zulke kou omdat de doorbloeding dan niet optimaal is. en omdat er veel pezen etc. dicht aan het oppervlak zitten, is de kans dubbel zo groot. dus ga naar de lidl en koop voor een paar euro een lange broek, dan zul je het genot van warme knieën ook ervaren!

Plaats reactie