Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Amclassic-fan versus Belgen

pantani
Forum-lid

pantani 23 okt 2006 11:52

Quoten: Origineel geplaatst door Briekco op 22 Oktober 2006

Sporza blikte vandaag terug op het voorbije wielerseizoen. Aan de lengte van de fragmenten te oordelen is de E3-prijs belangrijker dan de Vuelta en is de Ronde van Qatar groter dan de Waalse Pijl. Boonen op het podium van de Scheldeprijs. Boonen met commentaar na een ereplaats in Kuurne. Tirreno-Adriatico bleef onvermeld. Idem voor het Baskenland, Catalunya, Giro, Zwitserland, Romandië, P-T, de Dauphiné, Ronde van Duitsland, San Sebastian, enz.
Samuel Sanchez? Nooit van gehoord. Valverde: 10" in beeld. Vino: in een flits.Navelstaren. Maar waarom werd het BK dan niet vermeld? Ligt er bij Sporza Quick-Step op de studiovloer?

Vond het ook erg!Altijd die onnozele Tom Boonen!
Hoe meer hij verloor,hoe arroganter hij werd!
Kippevel moment was die zschreeuw van die van US Postel!
il magnifico

concorde
Forum-lid

concorde 03 nov 2006 13:55

Quoten: Origineel geplaatst door Mjollnir op 03 November 2006

wat een geneuzel lees ik hier in deze topic. hoezo tom boonen geen echte wereldkampioen? Heeft hij vals gespeeld? Nee toch. En tsja als men zou vinden dat een wereld kampioen moet kunnen klimmen dan doen ze het wel bergop. Je kan hoogstends zeggen dat het geen WK parkour is. Maar van de renners die starten,die ene die wint is gewoon de wereldkampioen..klaar... Of had tom boonen een klimmer moeten laten voorgaan ook al was er geen berg?

O ja ik ben geen fan of wat dan ook. Ben alleen fan van ayrton senna en die fiets niet...eh die doet helemaal niets meer zelfs..

Ben het wel met je eens. Dat gezeur dat Tommie geen goede WKkamppioen zou zijn. Kijk eens naar zijn palmares. Hij zeurt af en toe wel, mar ja mag hij ook menselijke trekjes hebben? Ik hou niet van autosport, maar voor Senna had ik wel een zwak (wat een talent!!).

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 03 nov 2006 14:18

Tja... elke renner heeft zo zijn sterke en mindere sterke eigenschappen die al dan niet goed uitpakken op welk willekeurig pacours dan ook... iemand afzeiken is geen kunst.
Ook ik ben niet specifiek fan van Tom, dat voorop gesteld. Maar Tom had zich  ten doel gesteld destijds wereldkampioen te worden, mede zijn goede vorm en het parcours wat hem goed lag. Zijn ploegmaats hebben hem mede door een tactische aanpak toen een goede dienst bewezen , alleen hij (van de belgen) zou wereldkampioen moeten worden. Alle poespas van 'de Media' voor die tijd en na die tijd slaat die uit de wind.. dit zou zijn dag worden!  
Tom is een toffe gewone vent, (al komt die misschien voor sommige arrogant over).. en probeer dat maar eens te blijven met de kritische pers om je heen.
Voor diegene die nog meer op hun kerfstok hebben, lees eerst zijn boek 'Mijn Verhaal'

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

delirium
Forum-lid

delirium 01 feb 2007 12:58

Wat gaat hij weer hard!!! Natuurlijk is het "maar" voorbereiding, maar hij doet het toch maar!
En als pettachi nog wil bijbenen tegen San Remo, gaat hij snel moeten zijn.

pantani
Forum-lid

pantani 01 feb 2007 13:42

Blalbla bla bla bla blabla, blabla blabla bla blabla.
En Petacchi klopt Boonen in Milaan-San Remo!
//Amclassic-fan, geen doping gezever in dit topic aub. De helft van de topics gaat al over doping, dat vind ik wel genoeg (of eigenlijk veel te veel).
il magnifico

pantani
Forum-lid

pantani 02 feb 2007 09:49

Quoten: Origineel geplaatst door Mjollnir op 01 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 01 Februari 2007

Blalbla bla bla bla blabla, blabla blabla bla blabla.
En Petacchi klopt Boonen in Milaan-San Remo!
Amclassic-fan, geen doping gezever in dit topic aub. De helft van de topics gaat al over doping, dat vind ik wel genoeg (of eigenlijk veel te veel).

jij begint nooit over doping natuurlijk hehe..
De 4e rit ook al weer gewonnen door boonen. Toch wel erg netjes. Wanneer krijgen wij (nederlanders) weer eens een sprinter...een goede sprinter...

Ok,maar dan vind ik wel dat hij moet onthouden wat ik schreef!Akkoord?
Want het komt uit hoor!
il magnifico

delirium
Forum-lid

delirium 20 feb 2007 11:56

Er is al veel over geschreven, en nu blijkt het waar te zijn ook

Tom Boonen heeft wat last van rugpijn

De Ruta del Sol is tot nu toe geen succes voor Tom Boonen. Zondag reed hij lek in de finale en maandag spurtte hij ook niet mee. "Logisch", zegt ploegmaat Serge Baguet in Gazet van Antwerpen. "Tom heeft last van een geblokkeerde rug."
"Dit is een huis-, tuin- en keukenblessure. Niks om ons zorgen over te maken", klinkt het bij Quick-Step. "Het is heus niet zo dat Boonen er als een kreupele bij loopt."
De rugpijn zou het gevolg zijn van een andere positie die Tom Boonen inneemt op zijn nieuwe Specialized-fiets.

bikeboss
Forum-lid

bikeboss 20 feb 2007 14:26

In de krant van gisteren (19/02) stond te lezen dat Boonen voor het eerst op zijn 'versterkte' Specialized-fiets had gereden (die woorden kwamen uit de mond van een ploegmaat van Tom). Gaat de ganse omkadering van de profwielrennerij nog blijven beweren dat alle profs, ook de grote vedetten, op een gewone standaardfiets rijden die iedereen bij zijn FM uit de toonzaal kan pikken!?

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 21 feb 2007 10:24

tom boonen rijdt dit jaar geen platte prijs. reden? die fiets die het niet waard is een fiets genoemd te worden! Zet hem op een custom frame (zoals ze er in de tijd van coppi en bartali al hadden) en die jongen zit weer goed. De specialized is een gruwel voor het oog en nu blijkbaar (en het verbaast me niks) voor zijn rug.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie