Amstel Gold Race 2011
-
- Forum-lid
Je kunt ook lekker de zesdaagse kijken op sport.nl met een biertje erbij...
-
- Forum-lid
- Contact
[quote="Ronald83"]melding nummer 3 van vanavond:
500 - Internal server error.
[/quote]
Ik had er daarnet ook eentje die ik nog niet had gezien. Iets met Google kan je pagina niet openen(ik gebruik chrome). Wat een zootje...
[/quote]
Ik had er daarnet ook eentje die ik nog niet had gezien. Iets met Google kan je pagina niet openen(ik gebruik chrome). Wat een zootje...
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
De hel van het inschrijven, mijn wijsvinger heeft in ieder geval alvast genoeg training gehad door het refreshen. Ik ben er totaal niet doorheen gekomen, we gaan een andere tocht doen, misschien maar beter ook als ik de reacties hier lees.
[quote="catscanner"][quote="Ronald83"]melding nummer 3 van vanavond:
[/quote]
Ik had er daarnet ook eentje die ik nog niet had gezien. Iets met Google kan je pagina niet openen(ik gebruik chrome). Wat een zootje...[/quote]
klopt, komt doordat ze die server aan het rebooten zijn. Dan is er even helemaal geen service beschikbaar. Nu geeft de server een 500 en soms een 503 error
[/quote]
Ik had er daarnet ook eentje die ik nog niet had gezien. Iets met Google kan je pagina niet openen(ik gebruik chrome). Wat een zootje...[/quote]
klopt, komt doordat ze die server aan het rebooten zijn. Dan is er even helemaal geen service beschikbaar. Nu geeft de server een 500 en soms een 503 error