Robert Gesink
Vond hem vandaag ook sterk rijden op de keien. Zat vaak goed van voren. Ben benieuwd naar zijn niveau als de echte bergen komen. Tussen plaats 10-20 ga ik hem toch wel verwachten.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Gesink ging weer de diva uithangen zag ik gisteren
In het interview tijdens de ploegentijdrit zei hij dat
1 ten dam een grote fout heeft gemaakt
2 het stom was van ten dam
3 de fout van ten dam nooit had mogen gebeuren
Maar, hij doet het natuurlijk niet met opzet hoor, maar het is wel stom en dit en dat.
Blijkbaar voelt hij zich alweer een kopman, wat hij wordt omdat de rest gewoon ongelukkig ten val is gekomen...
Had liever een andere kopman gezien, nu krijgen we weer te maken met dat diva gedrag van hem. Morgen als hij er op de eerste zware col al snel vanaf vliegt is er weer vanalles aan de hand en zie je hem niet meer.
Maar, hij doet het natuurlijk niet met opzet hoor, maar het is wel stom en dit en dat.
Blijkbaar voelt hij zich alweer een kopman, wat hij wordt omdat de rest gewoon ongelukkig ten val is gekomen...
Had liever een andere kopman gezien, nu krijgen we weer te maken met dat diva gedrag van hem. Morgen als hij er op de eerste zware col al snel vanaf vliegt is er weer vanalles aan de hand en zie je hem niet meer.
Ik vind dat geen diva gedrag maar eindelijk eens iemand die gewoon zegt wat hij ervan vindt.copperzzz schreef:Gesink ging weer de diva uithangen zag ik gisteren
Dat lieve gedoe moet er eens vanaf. Het zijn profesionals en geen derderangs koekebakkers en daar mag je best iets van verwachten. Zeker op een cruciaal moment in de TdF.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Tracing_NL
- Forum-lid
Diva gedrag ben ik het niet mee eens, je moet zeggen hoe je er over denkt.
Ik ben het wel eens met de vraag/stelling; Eerst maar eens zien hoe hij dinsdag overleefd. Ziet er tot nu toe goed uit maar zegt werkelijk nog helemaal niets over hoe ver hij meekan in de bergen.
Ik ben het wel eens met de vraag/stelling; Eerst maar eens zien hoe hij dinsdag overleefd. Ziet er tot nu toe goed uit maar zegt werkelijk nog helemaal niets over hoe ver hij meekan in de bergen.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- FaustoCoppi
- Forum-lid
+1amclassic-fan schreef:Daarnaast heeft Gesink wel even een iets andere status dan Ten Dam, de laatste zal zich gewoon moeten schikken naar de belangen van Gesink.
Gesink heeft gewoon gelijk. En daarnaast, hij voelt zich niet alleen kopman, hij is t gewoon ook.
- ophetkantje
- Forum-lid
Ik vond dit alles behalve diva-gedrag, zelfs veel te lief en te genuanceerd. Hij is gewoon kopman, als ik dat was dat had ik toch met iets meer krachttermen gereageerd. Dit zal in de bus waarschijnlijk ook wel gebeurd zijn. Hij was in mijn ogen, daarom juist heel collegiaal naar ten Dam toe.
Ach, ik zeg ook maar wat
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap de azijnpissers op RG niet goed momenteel. Ja, ik ben ook heel kritisch geweest over hem, en ben ook heel nieuwsgierig naar de eerste bergen. Maar tot nu toe heeft ie volgens mij geen woord verkeerd gezegd, extreem attent gereden en lijkt ie goed in vorm te zijn.
Wat er nog komt weet niemand, maar terugkijkend kan iemand nu toch onmogelijk mopperen? Zelfs het missen van de 1e waaier was niet eens 100% zijn schuld, pech met het oponthoud.
Wat er nog komt weet niemand, maar terugkijkend kan iemand nu toch onmogelijk mopperen? Zelfs het missen van de 1e waaier was niet eens 100% zijn schuld, pech met het oponthoud.
Less is bore