Hier zou ik gewoon weer om willen beginnen met fietsen

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat gevoel heb ik nou ook... volgens mij komt het door de vork, die doorbreekt echt het geheel. Kaal schuren en opnieuw lakken (dus zonder tekst) zou volgens mij al enorm schelen. Ook de Deda decals van het stuur verwijderen zou mooi zijn. Renovo is de enige tekst die deze fiets nodig heeft.danny1407 schreef: Maar de fiets in zijn totaliteit vind ik nog steeds geen chocola.
Ik denk omdat alles maar zo bijzonder mogelijk moet zijn. Het frame, de groep, de wielen, de vork, het zadel.. Als je je woonkamer vol zet met de klapstukken uit een designzaak ziet het er ook rommelig uit.feddek schreef:Dat gevoel heb ik nou ook... volgens mij komt het door de vork, die doorbreekt echt het geheel. Kaal schuren en opnieuw lakken (dus zonder tekst) zou volgens mij al enorm schelen. Ook de Deda decals van het stuur verwijderen zou mooi zijn. Renovo is de enige tekst die deze fiets nodig heeft.danny1407 schreef: Maar de fiets in zijn totaliteit vind ik nog steeds geen chocola.
Het spaakpatroon in je nieuwe wielen vind ik wel weer erg mooi.
Wat is er eigenlijk met de houtenvelgen gebeurd?