Aha ja, wat valt er bij fietswinkels te bestellen wat je liever niet aan de deur aangeboden krijgt?buddo schreef:Dat snap ik... maar dat was de vraag dus niet. Ik heb gekeken naar Bikesnparts, Bikeparts4u, Mantel, Salden, Futurumshop, Cyclewear... maar allen gewoon aan huis. Ik bedoel dus net als bijvoorbeeld Wehkamp dat je een servicepunt kunt kiezen voor de eerste bestelling.JordyFr schreef: Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.
Ervaring webshops
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je overdag zelden of nooit thuis bent is het een verschrikking om een pakje uberhaupt geleverd te krijgen.
Laten afleveren in een postpunt maakt dat je er mogelijk op een later/vroeger uur zelf om kan gaan.
Laten afleveren in een postpunt maakt dat je er mogelijk op een later/vroeger uur zelf om kan gaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Toevallig net even een account aangemaakt bij Bikester.nl en daar gewoon een afwijkend afleveradres kunnen invullen, dus ik maak mij sterk dat dat ook bij andere webshops moet kunnen.?Erik schreef:Volgens mij kan dat bij geen enkele fietswebshop.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL, tenminste ik kon daar voor kiezen bij de laatste twee keer dat ik daar wat besteld had afgelopen juli.buddo schreef:Dat snap ik... maar dat was de vraag dus niet. Ik heb gekeken naar Bikesnparts, Bikeparts4u, Mantel, Salden, Futurumshop, Cyclewear... maar allen gewoon aan huis. Ik bedoel dus net als bijvoorbeeld Wehkamp dat je een servicepunt kunt kiezen voor de eerste bestelling.JordyFr schreef: Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.
Een afwijkend afleveradres is in de bezorgwereld echt iets anders dan laten bezorgen bij een PostNL of DHL servicepunt.Orlok schreef:...een afwijkend afleveradres kunnen invullen, dus ik maak mij sterk dat dat ook bij andere webshops moet kunnen.?
Wel vreemd dat ze dat helemaal niet noemen bij de bezorgopties op de site in het algemene deel. Maar ik ga het proberen! Thanks.senior schreef: Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL,
Na 2 leverpogingen aan de deur gaat het pakketje zo ie zo naar een servicepunt/postkantoor van postnl. Ook na de eerste leverpoging kun je er via de postnl site voor kiezen om het pakketje de volgende dag af te halen op een service punt.Als je overdag zelden of nooit thuis bent is het een verschrikking om een pakje uberhaupt geleverd te krijgen.
Om hier nou dus een webshop voor uit te zoeken snap ik niet, kies gewoon de goedkoopste? (Tenzij je je bestelling perse de volgende dag al wilt ophalen en niet 1 dag langer kan wachten)
Decathlon doet het bv wel (in België) toch. Ik doe het ook altijd zo. Postkantoor op 2 min. wandelen van het werk.
Andere zaken laat ik bij m'n ouders leveren. Die zijn op pensioen en 90% van de tijd thuis. Makkelijk wel
Andere zaken laat ik bij m'n ouders leveren. Die zijn op pensioen en 90% van de tijd thuis. Makkelijk wel
Dat dacht ik van de week ook gezien te hebben toen ik mijn Lake schoenen bestelde echter bij Klantenservice kan ik er niet zo snel iets over vinden.senior schreef: Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL, tenminste ik kon daar voor kiezen bij de laatste twee keer dat ik daar wat besteld had afgelopen juli.
Even ingelogd en wat in het winkelmandje gemikt en idd:
'Afhalen
Gratis afhalen bij een PostNL afhaalpunt'
Is één van de opties.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock