Pagina 19 van 71

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 18 aug 2016 17:41
door JordyFr
buddo schreef:
JordyFr schreef: Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.
Dat snap ik... maar dat was de vraag dus niet. Ik heb gekeken naar Bikesnparts, Bikeparts4u, Mantel, Salden, Futurumshop, Cyclewear... maar allen gewoon aan huis. Ik bedoel dus net als bijvoorbeeld Wehkamp dat je een servicepunt kunt kiezen voor de eerste bestelling.
Aha ja, wat valt er bij fietswinkels te bestellen wat je liever niet aan de deur aangeboden krijgt? :lol:

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 18 aug 2016 18:57
door Lcsmet
Als je overdag zelden of nooit thuis bent is het een verschrikking om een pakje uberhaupt geleverd te krijgen.

Laten afleveren in een postpunt maakt dat je er mogelijk op een later/vroeger uur zelf om kan gaan.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 18 aug 2016 19:53
door Orlok
Erik schreef:Volgens mij kan dat bij geen enkele fietswebshop.
Toevallig net even een account aangemaakt bij Bikester.nl en daar gewoon een afwijkend afleveradres kunnen invullen, dus ik maak mij sterk dat dat ook bij andere webshops moet kunnen.? ;)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 18 aug 2016 19:55
door gene
Mijn servicepunten zijn mijn li- en rechterburen als wij niet thuis zijn. :) Maar blijkbaar leven we tegenwoordig in een erg individualistische wereld.
Deze week een bestelling gedaan bij 12gobiking, een aanrader.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 18 aug 2016 20:05
door senior
buddo schreef:
JordyFr schreef: Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.
Dat snap ik... maar dat was de vraag dus niet. Ik heb gekeken naar Bikesnparts, Bikeparts4u, Mantel, Salden, Futurumshop, Cyclewear... maar allen gewoon aan huis. Ik bedoel dus net als bijvoorbeeld Wehkamp dat je een servicepunt kunt kiezen voor de eerste bestelling.
Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL, tenminste ik kon daar voor kiezen bij de laatste twee keer dat ik daar wat besteld had afgelopen juli.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 09:13
door buddo
Orlok schreef:...een afwijkend afleveradres kunnen invullen, dus ik maak mij sterk dat dat ook bij andere webshops moet kunnen.? ;)
Een afwijkend afleveradres is in de bezorgwereld echt iets anders dan laten bezorgen bij een PostNL of DHL servicepunt.
senior schreef: Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL,
Wel vreemd dat ze dat helemaal niet noemen bij de bezorgopties op de site in het algemene deel. Maar ik ga het proberen! Thanks.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 10:08
door JordyFr
Als je overdag zelden of nooit thuis bent is het een verschrikking om een pakje uberhaupt geleverd te krijgen.

Laten afleveren in een postpunt maakt dat je er mogelijk op een later/vroeger uur zelf om kan gaan.
Na 2 leverpogingen aan de deur gaat het pakketje zo ie zo naar een servicepunt/postkantoor van postnl. Ook na de eerste leverpoging kun je er via de postnl site voor kiezen om het pakketje de volgende dag af te halen op een service punt.

Om hier nou dus een webshop voor uit te zoeken snap ik niet, kies gewoon de goedkoopste? (Tenzij je je bestelling perse de volgende dag al wilt ophalen en niet 1 dag langer kan wachten)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 10:28
door synapse
Als je niet thuis bent laat je het toch lekker op je werk bezorgen? Tenzij je in de gevangenis zit of op een kazerne of schiphol werkt natuurlijk!

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 10:37
door sloeren
Niet alle werkgevers vinden dat grappig. Als je bijvoorbeeld in de bouw werkt wordt het al gauw onverstandig.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 18:10
door hayes
Decathlon doet het bv wel (in België) toch. Ik doe het ook altijd zo. Postkantoor op 2 min. wandelen van het werk.
Andere zaken laat ik bij m'n ouders leveren. Die zijn op pensioen en 90% van de tijd thuis. Makkelijk wel :)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 19:04
door Zorro
senior schreef: Futurumshop biedt ook de mogelijkheid tot verzending naar een servicepunt van PostNL, tenminste ik kon daar voor kiezen bij de laatste twee keer dat ik daar wat besteld had afgelopen juli.
Dat dacht ik van de week ook gezien te hebben toen ik mijn Lake schoenen bestelde echter bij Klantenservice kan ik er niet zo snel iets over vinden.

Even ingelogd en wat in het winkelmandje gemikt en idd:

'Afhalen
Gratis afhalen bij een PostNL afhaalpunt'

Is één van de opties.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 19 aug 2016 19:21
door senior
Inderdaad, echt handig geven ze het niet aan.