Route gemaakt in http://bikeroutetoaster.com" onclick="window.open(this.href);return false;, garmin tcx file van maken en vervolgens uploaden.nibali schreef:Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden. Heb zelf auto stop op 0 km staan.pinarello schreef:Sinds vorige week ook een Edge500. Bevalt goed, ook navigatie is prima te doen. Handig is de pop ups links,rechts of rechtdoor op het scherm van de fietstgegevens zodat je niet steeds het scherm van het kruimelspoor erbij hoeft te hebben.
Twee dingen die wat minder zijn: maandag hoogste snelheid 188 en vandaag 161km/uur. Iemand een idee hoe dit kan/cq hoe je de juiste max snelheid op het scherm krijgt.
Verder krijg ik om de paar seconden aut stop/aut start met een piep in het beeld. Maandag de aut stop op 5km gezet en vandaag op 0km maar het blijft hetzelfde. Iemand een idee hoe je dit kan vermijden behalve door aut stop op uit te zetten?
Pinarello, hoe ktijg jij die handige pop ups links, rechts, rechtdoor op het scherm?
Dat is mij nl. Nog niet gelukt.
Garmin Edge 500
Gebruik je de snelheids/cadanssensor?
Werkt je sensor? Test dit door de GPS uit te schakelen op de Garmin.
Exact zo gedaan, wel een zwarte lijn incl. Zwart puntje als fiets aanduiding op beeldscherm. Maar geen handige popups link, rechts, rechtdoor.pinarello schreef:Route gemaakt in http://bikeroutetoaster.com" onclick="window.open(this.href);return false;, garmin tcx file van maken en vervolgens uploaden.nibali schreef:Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden. Heb zelf auto stop op 0 km staan.pinarello schreef:Sinds vorige week ook een Edge500. Bevalt goed, ook navigatie is prima te doen. Handig is de pop ups links,rechts of rechtdoor op het scherm van de fietstgegevens zodat je niet steeds het scherm van het kruimelspoor erbij hoeft te hebben.
Twee dingen die wat minder zijn: maandag hoogste snelheid 188 en vandaag 161km/uur. Iemand een idee hoe dit kan/cq hoe je de juiste max snelheid op het scherm krijgt.
Verder krijg ik om de paar seconden aut stop/aut start met een piep in het beeld. Maandag de aut stop op 5km gezet en vandaag op 0km maar het blijft hetzelfde. Iemand een idee hoe je dit kan vermijden behalve door aut stop op uit te zetten?
Pinarello, hoe ktijg jij die handige pop ups links, rechts, rechtdoor op het scherm?
Dat is mij nl. Nog niet gelukt.
Heeft dit wellicht met instelling van de tcx te maken?
Specialized Venge Expert 2016
Ik zie dat ik dat vergeten was!pinarello schreef:Volgens mij moet je na het tekenen van de route naar Summary en Add course point warning aanklikken en dan het aantal meters invullen dat je van te voren gepiept wilt worden.
Dank voor de tip.
Specialized Venge Expert 2016
-
- Forum-lid
Ik zit er over na te denken een Garmin Edge 500 aan te schaffen. Nu heb ik ook eea gelezen over de 510 maar ik vroeg me af of die de extra 100 euro wel waard is. Dus de vraag, wat is jullie mening, is de 510 ten opzichte van de 500 echt veel beter met veel andere functies?