[Poll] Benenscheerdilemma
Die halve sokje staan in iedere geval beter dan kousen tot halverwege je kuiten onder een korte broek. Maar dan wel gewoon met behaarde benen.
Het argument van gemakkelijker insmeren begrijp ik niet helemaal. Je gaat dus helemaal je benen scheren en dit bijhouden zolang het korte broekenweer is om 4 seconden tijdwinst te boeken bij het insmeren .
Het argument van gemakkelijker insmeren begrijp ik niet helemaal. Je gaat dus helemaal je benen scheren en dit bijhouden zolang het korte broekenweer is om 4 seconden tijdwinst te boeken bij het insmeren .
Campagnolo Ultra Dork
Ik blijf het toch echt alleen voor wedstrijdrenners begrijpelijk vinden ivm massage en valpartijen. Voor de rest vind ik het voornamelijk een hoop gedoe zonder echt estetisch voordeel (kwestie van smaak, I know) en (naar ik ooit heb gelezen) nog een aerodynamisch nadeel ook....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
+1aziraphale schreef:Ik blijf het toch echt alleen voor wedstrijdrenners begrijpelijk vinden ivm massage en valpartijen. Voor de rest vind ik het voornamelijk een hoop gedoe zonder echt estetisch voordeel (kwestie van smaak, I know) en (naar ik ooit heb gelezen) nog een aerodynamisch nadeel ook....
Samenvattend: Voor wedstrijdrenners zjin er nog wel argumenten te bedenken, voor toerfietsers is het alleen een kwestie van smaak. Een ander geldig argument dan "ik vind het mooi" bestaat imho niet.
Dat gemakkelijker insmeren is ook zo'n drogreden (hoe vaak word je tenslotte als gemiddelde wielertoerist gemasseerd?), en als je jezelf lang genoeg voorhoudt dat je beenharen groen verven het toppunt van esthetiek is ga je dat op den duur ook wel geloven.
Moesten al die lui nu eens gewoon toegeven dat ze het alleen maar doen omdat ze er graag als echte coureurs willen uitzien...
Los daarvan: de aard en het aantal van de berichten in dit topic illustreren m.i. treffend dat na het voetbal ook het wielrennen stilaan een sport voor metroseksuelen wordt...
Moesten al die lui nu eens gewoon toegeven dat ze het alleen maar doen omdat ze er graag als echte coureurs willen uitzien...
Los daarvan: de aard en het aantal van de berichten in dit topic illustreren m.i. treffend dat na het voetbal ook het wielrennen stilaan een sport voor metroseksuelen wordt...
Laatst gewijzigd door dario op 06 jun 2013 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik scheer vaker mijn benen dan mijn gezicht, en loop meestal met een beginnende baard rond dus. Ben ik nu geen echte man? Of juist wel?aziraphale schreef:+1 Echte mannen scheren op zijn hoogst hun gezicht.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?