Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Weleens wat gekocht bij Ekoi?

hayes

hayes 30 jun 2023 13:20

Iemand ervaring met deze bib?
https://www.ekoi.com/nl-be/fietsbroek-m ... zwart.html

Ben heel tevreden van m'n Le Col bibs maar zelfs met een heel mooie vrouw aan je zij blijf je wel eens loeren naar wat anders :mrgreen:

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 30 jun 2023 13:55

hayes schreef: 30 jun 2023 13:20 Iemand ervaring met deze bib?

Ben heel tevreden van m'n Le Col bibs maar zelfs met een heel mooie vrouw aan je zij blijf je wel eens loeren naar wat anders :mrgreen:
Met 1478 beoordelingen lijkt dit mij niet verkeerd: https://www.ekoi.com/nl/fietsbroek-met- ... tabcontent

Naast mijn kleding van Castelli heb ik ook kleding van Ekoï en ik moet zeggen dat de kwaliteit die van Castelli benaderd, dus . . . ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

ric
Forum-lid

Gebruikersavatar ric 30 jun 2023 21:46

hayes schreef: 30 jun 2023 13:20 Iemand ervaring met deze bib?

Ik ben er niet zo blij mee.
Zit wat losjes en pijpen zijn wat kort en kruipen ook nog wat op.
Gebruik hem nog wel op de trainer.
Heb een M, maatje kleiner zou niet goed gaan met het bovenstuk.
Ik ben 185cm bij 68kg.
Wel jammer want is wel mooie broek.
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

hayes

hayes 30 jun 2023 21:56

Reviews op de site zelf is altijd wat tricky. En ik geloof persoonlijk ook niet dat 1400+ mensen een review hebben geplaatst.
Ik heb een shirtje van Ekoi wat ik heel fijn vind. eens een bib gekocht ook maar dat was er eentje waar het zeem semi los zat. Dat beviel me écht niet dus weer doorverkocht. Dit broekje ziet er wel fijn uit.

Op zich heb ik niet meteen een bib nodig. Maar ja, als dat al een reden is om niets te kopen... :mrgreen: :mrgreen:

Ventouxboy
Forum-lid

Ventouxboy 30 jun 2023 23:38

Er is wel eerder in dit topic een review van volgens mij een andere bib geplaatst, en Fiets.nl was lyrisch. Ik weet echter niet wat de verschillen zijn...
Ben ook wel nieuwsgierig naar deze, dus probeer maar gewoon uit😉

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 01 jul 2023 09:00

Ik heb deze broek afgelopen week in huis gekregen, nog niet mee gereden. Deze broek heeft wel dezelfde zeem als ik in m'n voorgaande twee Ekoi broeken had, daar ben ik zeer tevreden over. Ook de pasvorm en de lengte van de pijpen bij de voorgaande broeken was ik dik tevreden over. Deze broek heeft diezelfde pasvorm. Gezien m'n ervaringen hiervoor was er voor mij dan ook geen nekele twijfel on deze broek aan te schaffen.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

hayes

hayes 01 jul 2023 10:04

Net besteld. Als ik mezelf meet zou ik hiervan een medium moeten. Maar ik heb nog nooit een medium bib gekocht. Dus toch maar de L genomen omdat die ook beter klopt met m'n gewicht.

hayes

hayes 06 jul 2023 14:18

Bib gisteren aangekomen.
Vandaag klein 80km en dat viel goed mee. Ik weet niet hoe m'n achterste zich na een uur of 5 zou voelen. De bib gaat mee op reis, dus we gaan die een sgoed testen.

Goedkope handschoentjes bijbesteld en die bevielen ook al. Voor 10 euro heel fijn. Goeie demping.

Afbeelding

i-mac

i-mac 18 jul 2023 12:19

Die Hexa broeken zijn super. Ik heb vandaag nog een kaki groene broek besteld. Bovenop de klassieke 60% korting, had ik nog extra €20 korting. Dus voor €45 een koersbroek. Normaal gezien neem ik voor gewone broeken altijd XL, maar bij Ekoï de gok genomen voor een L. En die past perfect.
Maar bij hun winterbroeken is XL dan wel een betere optie. Anders valt de broek te kort uit.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 18 jul 2023 12:23

i-mac schreef: 18 jul 2023 12:19 Die Hexa broeken zijn super. Ik heb vandaag nog een kaki groene broek besteld. Bovenop de klassieke 60% korting, had ik nog extra €20 korting. Dus voor €45 een koersbroek. Normaal gezien neem ik voor gewone broeken altijd XL, maar bij Ekoï de gok genomen voor een L. En die past perfect.
Maar bij hun winterbroeken is XL dan wel een betere optie. Anders valt de broek te kort uit.
Mag ik vragen waar die 20 euro extra korting vandaan komt?

i-mac

i-mac 18 jul 2023 12:26

Verjaardag

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 18 jul 2023 12:29

i-mac schreef: 18 jul 2023 12:26Verjaardag
bedankt

Plaats reactie