Pagina 19 van 106

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 24 dec 2012 12:21
door MioCyclo
kortvrint schreef:Kan ik (gemakkelijk) routes downloaden uit bijvoorbeeld routeyou en deze zelf rijden met een 305?
@ korvrint

Hi! Dank voor je vraag. Je kan GPX-routes gemakkelijk downloaden en op je Cyclo 305 zetten. Informatie hierover vind je via de volgende link: http://service.mio.com/m0100/F0110_Down ... d=12985902" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Mio

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 24 dec 2012 15:07
door d_jokke
MioCyclo schreef:
d_jokke schreef:Mijn mio is gecrashed na de update.

Update zou tot 3u kunnen duren, bij mij duurde het 1min??
Ik krijg de melding:"Mio dodge V2.0; Application error, please restart"

Wanneer je herstart, zie je net dezelfde boodschap....

Mio share zegt dat het toestel up to date is, dat is dus ook geen oplossing.

Ik ben blijkbaar niet de enige met problemen na de update.
Op de facebook pagina zijn er nog mensen met problemen.

Hopelijk zorgt Mio voor een oplossing, en anders wordt het toestel binnenbrengen bij de LBS...
@ d_jokke

Dank voor je feedback! Zou je het onderstaande stappenplan willen doorlopen en je PC opnieuw willen opstarten?

• Sluit uw toestel aan aan uw PC en schakel het in

• Ga naar Start > (Mijn) Computer > Rechtermuisklik Mio_System > Formatteren (Snel formatteren) > OK

• Koppel het toestel los en laat het opstarten to het USB scherm wordt getoond

• Start MioShare op > Sluit uw toestel weer aan > Installeer alle software en kaarten die worden aangeboden

• Indien de software niet wordt aangeboden, klik Updates > Check for updates

Graag horen we of dit het probleem verhelpt.

Groet, Mio


Dit heb ik intussen uitgevoerd.
Mio start al terug op.
Maar alles mbt navigeren lukt niet.
=> ik kan geen thuis adres ingeven,navigeren naar een adres, naar een track navigeren lukt ook niet, wanneer het toestel ontvangst heeft, zie ik geen enkele straat op de kaart....

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 24 dec 2012 15:27
door MioCyclo
d_jokke schreef:
MioCyclo schreef:
d_jokke schreef:Mijn mio is gecrashed na de update.

Update zou tot 3u kunnen duren, bij mij duurde het 1min??
Ik krijg de melding:"Mio dodge V2.0; Application error, please restart"

Wanneer je herstart, zie je net dezelfde boodschap....

Mio share zegt dat het toestel up to date is, dat is dus ook geen oplossing.

Ik ben blijkbaar niet de enige met problemen na de update.
Op de facebook pagina zijn er nog mensen met problemen.

Hopelijk zorgt Mio voor een oplossing, en anders wordt het toestel binnenbrengen bij de LBS...
@ d_jokke

Dank voor je feedback! Zou je het onderstaande stappenplan willen doorlopen en je PC opnieuw willen opstarten?

• Sluit uw toestel aan aan uw PC en schakel het in

• Ga naar Start > (Mijn) Computer > Rechtermuisklik Mio_System > Formatteren (Snel formatteren) > OK

• Koppel het toestel los en laat het opstarten to het USB scherm wordt getoond

• Start MioShare op > Sluit uw toestel weer aan > Installeer alle software en kaarten die worden aangeboden

• Indien de software niet wordt aangeboden, klik Updates > Check for updates

Graag horen we of dit het probleem verhelpt.

Groet, Mio


Dit heb ik intussen uitgevoerd.
Mio start al terug op.
Maar alles mbt navigeren lukt niet.
=> ik kan geen thuis adres ingeven,navigeren naar een adres, naar een track navigeren lukt ook niet, wanneer het toestel ontvangst heeft, zie ik geen enkele straat op de kaart....
Hi @ d_jokke

Dank voor je feedback. Heb je de update uitgevoerd in de nieuwste versie van MioShare v2.24, en dus niet met versie 1.63? We horen het graag. Groet, Mio

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 24 dec 2012 16:30
door d_jokke
@ Mio

Ik heb eerst versie V2.24 Mioshare op de PC gezet en daarna de updates uitgevoerd. Mio share zegt nu "Mio cyclo is up to date".
De installatie/update was succesvol.
Ik heb blijkbaar alleen geen kaarten meer op het toestel staan?

Op de facebookpagina van Mio is er nog iemand met hetzelfde probleem.
Daar wordt door jullie het volgende gevraagd: " Kan je ons precies vertellen wat voor problemen zich nu voordoen? Zou je dit ons in een prive-bericht willen sturen met daarin ook je mailadres en serienummer? Alvast bedankt, Mio."

Ik kan niet deelnemen via Facebook aangezien ik geen account heb, en er ook geen wens aan te maken.

Verder heb ik ook nog het probleem dat ik geen nieuwe ritten via mioshare kan binnen halen.
(verbinding maken lukt, ik zie al mijn gereden ritten, alleen die van gisteren krijg ik niet opgeladen)

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 24 dec 2012 17:13
door kobro
MioCyclo schreef:
kobro schreef:Ik heb hem dus gisteren gekocht en direct een update gedaan (deze duurde een uurtje)
Daarna werkte het goed alleen kan ik niet inloggen bij mio share via het programma wel via internet
Wat kan dirt zijn ? ? ?
@ kobro

Is het inmiddels wel weer mogelijk om in te loggen in MioShare?

Groet, Mio

Ja het is weer mogelijk
Ik heb de versie MioShare 2.24 opnieuw gedownload
en het werkt nu

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 25 dec 2012 14:05
door 2b-unlimited
Nog steeds continu problemen met Mioshare. programma is traag en er zijn geen menuitems die reageren.cyclo 305 geeft na gisteren een foutmelding dodge error. na herinstallatie nu de melding dataschijf vol. vervolgens kan ik alleen verbinden met mioshare die het dan weer niet doet.
kortom cyclo 305 is op dit moment nog niet bruikbaar!

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 25 dec 2012 22:49
door 2b-unlimited
data nu verwijderd door copy te maken van dataschijf op de cyclo 305 naar temp map. hierna starte apparaat weer op.

alweer wat punten verzameld voor een volgende update.
oa:
-waarom je dashboard niet profiel afhankelijk is. bij mijn racefiets vind ik bepaalde velden belangrijker dan op de mountain bike.
-tracknamen in cyclo en op mioshare worden niet gesynct na hernoemen.
-temp sensor geeft nu buiten de temp aan van 27 gr, ik wou dat het waar was :-)
-mioshare mag wel wat sneller en wat minder script fouten bevatten
-de beloofde social media share functie zit er nog steeds niet op

voor de rest ziet de update er goed uit en zijn veel pnt verbeterd. zoals je van een sport navigatie toestel mag verwachten.

ik zie wel dat mijn routes automatisch worden opgenomen in de algemene database staat dit ergens in de voorwaarden waarmee ik akkoord ben gegaan?en kan ik mijn eigen routes daaruit verwijderen?

@ 2b-unlimited

Geplaatst: 26 dec 2012 20:23
door Magic 10
ik wist niet dat er een thermometer op de 305 zit

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 27 dec 2012 18:50
door bianchi-bob
Ik heb de afgelopen week ook de update uitgevoerd, en dan
eens een beetje met de mio-share software en het toestel
bekeken wat betreft nieuwe features.

Waar ik me echter wel aan stoor is dat bij de connectie
van het device hij een aantal tracks heeft gesynct die niet
de mijne zijn, en die ik er op het eerste zicht ook
niet van kan verwijderen (althans toch niet via het
device zelf, en ook via de mio-share staan die tracks
niet tussen mijn eigen tracks).

Weet iemand hoe ik die tracks (waar ik absoluut
toch niets mee kan) kan verwijderen?

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 27 dec 2012 21:26
door 2b-unlimited
bianchi-bob schreef:Waar ik me echter wel aan stoor is dat bij de connectie
van het device hij een aantal tracks heeft gesynct die niet
de mijne zijn, en die ik er op het eerste zicht ook
niet van kan verwijderen (althans toch niet via het
device zelf, en ook via de mio-share staan die tracks
niet tussen mijn eigen tracks).

Weet iemand hoe ik die tracks (waar ik absoluut
toch niets mee kan) kan verwijderen?
Je kunt de tracks in iedergeval rechtstreeks op je dataschijf verwijderen.

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 28 dec 2012 22:13
door sloeren
Mio share is de beste!
Volgens dit kwebbelprogramma heb ik de laatste maanden gemiddeld 88,06km/h gereden!
Eat dust you suckers!
Ik ben weer weg...: moet snel Sky bellen voor een contractje :mrgreen:

Re: Mio Cyclo

Geplaatst: 29 dec 2012 13:09
door bianchi-bob
2b-unlimited schreef:
bianchi-bob schreef:Waar ik me echter wel aan stoor is dat bij de connectie
van het device hij een aantal tracks heeft gesynct die niet
de mijne zijn, en die ik er op het eerste zicht ook
niet van kan verwijderen (althans toch niet via het
device zelf, en ook via de mio-share staan die tracks
niet tussen mijn eigen tracks).

Weet iemand hoe ik die tracks (waar ik absoluut
toch niets mee kan) kan verwijderen?
Je kunt de tracks in iedergeval rechtstreeks op je dataschijf verwijderen.
Inderdaad. Dom van me dat ik daar niet aan heb gedacht. Gewoon
via de windows verkenner die files wissen. Dat is gelukt, en als
ik nu het toestel connecteer via de mio-share software, dan synct
hij nu enkel mijn tracks van de mio-share.