Actiefoto's
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door martijntijn op 08 December 2006
@tour du senegal Hele mooie foto's! En een unieke ervaring lijkt me!
Martijn,
In je signatuur staat dat je bij de Hoekse renners rijdt, zijn er van jouw geen actiefoto's, bijv op de site van fotokoos?
@tour du senegal Hele mooie foto's! En een unieke ervaring lijkt me!
Martijn,
In je signatuur staat dat je bij de Hoekse renners rijdt, zijn er van jouw geen actiefoto's, bijv op de site van fotokoos?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
hé amc-fan, ik herken u dus totaal niet We hebben nochtans veel in dezelfde beker van belgie koersen gestart...Enige wapenfeit die ik me herinner van je, is toen je in de officieuze start lek reed in ik-weet-niet-welke-beker-van-belgie-koers, was het kemmel? Ik hoorde het dan nog via de koersradio, zat namelijk achter de auto die voorop rijdt bij de officieuze start . Ik dacht bij mezelf: ocharme die kerel, koers over...Btw, welke cranks zijn dat?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het waren Stronglight Pulsions, maar die zijn verledentijd nadat ik de spider kapot heb getrapt.
Ledegem-Kemmel-Ledegem was ik onderste boven gereden in de neutralisatie , maar met een nieuw wiel van de neutrale wagen was ik zo weer terug. Volgens mij reden jullie maar net 30 daarvoor.
We moeten aardig wat in hetzelfde peleton gereden hebben:
Pommerlou (alleen dan goed geschreven), Korbeek-Lo, Sombreffe, Kontich, Ledegem, Rotselaar
Ledegem-Kemmel-Ledegem was ik onderste boven gereden in de neutralisatie , maar met een nieuw wiel van de neutrale wagen was ik zo weer terug. Volgens mij reden jullie maar net 30 daarvoor.
We moeten aardig wat in hetzelfde peleton gereden hebben:
Pommerlou (alleen dan goed geschreven), Korbeek-Lo, Sombreffe, Kontich, Ledegem, Rotselaar
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 02 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 02 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 02 December 2006
Quote: Origineel geplaatst door lazo op 02 December 2006
Waarom heeft die fiets geen remmen ?????
Domme vraag !! Een baanfiets heeft immers geen remmen , het is gewoon uitrollen als je klaar bent.
Domme vragen bestaan niet,enkel domme antwoorden.
wist je het echt niet of was het een grapje? ja kan zijn.
en het was ook niet zo dat er geen geld meer voor was he
Ik wist het echt niet en volg dat nooit op tv.Mss da ik er een keer naar gezien heb maar had helemaal niet gelet of ze remmen hadden,ik veronderstel van wel.
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 02 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 02 December 2006
Quote: Origineel geplaatst door lazo op 02 December 2006
Waarom heeft die fiets geen remmen ?????
Domme vraag !! Een baanfiets heeft immers geen remmen , het is gewoon uitrollen als je klaar bent.
Domme vragen bestaan niet,enkel domme antwoorden.
wist je het echt niet of was het een grapje? ja kan zijn.
en het was ook niet zo dat er geen geld meer voor was he
Ik wist het echt niet en volg dat nooit op tv.Mss da ik er een keer naar gezien heb maar had helemaal niet gelet of ze remmen hadden,ik veronderstel van wel.
Een foto van op training deze morgen (bitter koud eigenlijk), genomen ergens tussen Moorslede en Roeselare. Op de foto draag ik de uitrusting van m'n nieuwe team, maar wel de kleren van Cycling Center in 2006 (gemaakt door BioRacer); de 2007 kledij van Vermarc moet nog toekomen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 27 December 2006
Opvallend, trouwens het is nog geen 1 januari .
Off-topic, zijn dat oversokken? En wat draag je onder die oversokken in deze barre tijden terwijl velen al neoprene schoenovertrekken dragen?
Opvallend ja: 't is dan ook een quasi 100 Amerikaanse ploeg.Naar teamkledij maakt 1 januari voor mij niet uit: ik heb mijn contract met m'n vorige ploeg bij aangetekend schrijven verbroken. Is niet zoals profs, die tot 31 december uitbetaald worden en onder contract liggen!
Slipstream oversokken en DuraGlove handschoenen zijn van DeFeet, een persoonlijke sponsor. Beiden zijn in wol. nder die oversokken draag ik gewoon mijn schoenen en daarin gewone racesokken. Was nogal koud vanmorgen ja: gemiddeld 0° C.
Opvallend, trouwens het is nog geen 1 januari .
Off-topic, zijn dat oversokken? En wat draag je onder die oversokken in deze barre tijden terwijl velen al neoprene schoenovertrekken dragen?
Opvallend ja: 't is dan ook een quasi 100 Amerikaanse ploeg.Naar teamkledij maakt 1 januari voor mij niet uit: ik heb mijn contract met m'n vorige ploeg bij aangetekend schrijven verbroken. Is niet zoals profs, die tot 31 december uitbetaald worden en onder contract liggen!
Slipstream oversokken en DuraGlove handschoenen zijn van DeFeet, een persoonlijke sponsor. Beiden zijn in wol. nder die oversokken draag ik gewoon mijn schoenen en daarin gewone racesokken. Was nogal koud vanmorgen ja: gemiddeld 0° C.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve