Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Praatprogramma's rondom de Tour

rainer
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mei 2009 12:49

rainer 12 jul 2013 11:39

Ik heb één aflevering van TdJ gekeken (woon in Duitsland dus een beetje lastig). Mijn vrouw had na 10 minuten het commentaar: 'Wat is die presentator onvriendelijk, hij heeft nog geen één keer gelachen'.

Voor de rest denk ik wel dat je er van uit kunt gaan dat bepaalde kijkers er 'de ballen verstand' van hebben en alleen de Tour kijken. Ik heb niet alles gezien dus dat item over de cooling down ook niet. Daar was ik best in geinteresseerd geweest (en met mij waarschijnlijk ook anderen).

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat iedereen hier zo op Mart Smeets zit af te geven. Wees blij dat er zo'n programma wordt uit gezonden. Er zullen genoeg mensen zijn die Smeets prima vinden en daarom zal hij ook nog op tv zijn. Hier in Duitsland hebben we wat dat betreft niets...

Ik denk dat het probleem is dat het programma te kort is, je hebt dus per gast en item niet zoveel tijd. Ik heb vanmorgen een stukje gezien en het viel me inderdaad op dat Rob Harmeling veel tijd kreeg.

Ik heb ooit het boek Een lange ontsnapping van Mart Smeets gelezen. Dat geeft wel een interessant beeld van wat er zich daar (eventueel) allemaal af speelt.

Op naar de Ventoux!

evilhomer
Forum-lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 24 jul 2007 10:38

evilhomer 12 jul 2013 12:24

Ik vond de Avondetappe een bizarre voorstelling gisteren en weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Harmeling gaat aan tafel zitten met dat wielrennertje op zak, dus hij moet er van tevoren over nagedacht hebben om dit gebaar te maken. Daarmee begin ik toch te twijfelen aan de spontaniteit van zijn halfuur durende 'rant' in aanloop naar het moment dat hij het poppetje te voorschijn tovert. Vervolgens de tranen bij Mart... Hebben we naar mooie televisie zitten te kijken of naar slecht amateurtoneel?
t.a.f.k.a.e.h.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16763
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 12 jul 2013 14:16

rainer schreef: Hier in Duitsland hebben we wat dat betreft niets...
Maar wel 5 etappezeges, daar zou ik Mart Smeets graag op inruilen...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39687
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 jul 2013 16:15

whahahahaah!!
Ik bepaal mijn mening pas in Parijs, Mollema op het podium lijkt mij ook wel leuk :)
Less is bore

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 12 jul 2013 23:12

Thijs Zolleveld leest dit topic ook, hij probeert vandaag constant een lachend gezicht op te zetten. (Mbt discussie van een aantal pagina's terug)
Afbeelding

redalert
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 okt 2007 22:31

redalert 12 jul 2013 23:18

mrr schreef:Snap niet dat die Rob het echte leven aankan
+1. Dit noemen ze bij ons een "Jankerd"

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 12 jul 2013 23:54

redalert schreef:
mrr schreef:Snap niet dat die Rob het echte leven aankan
+1. Dit noemen ze bij ons een "Jankerd"
Dan hebben jullie of geen levenservaring of niet geluisterd of jullie zijn sociaal totaal niet geengageerd.

Ik noem dit boerenlullen opmerkingen (en totaal geen verwijzing naar het beroep of personen die boer zijn) zonder enig inlevings vermogen of intentie daartoe.
Tevens behoorlijk respectloos voor iemand zijn emoties/gedachten die klaarblijkelijk bij Harmeling erg spelen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Mr. R
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:08
Locatie: In the mountains

Mr. R 13 jul 2013 00:38

zorroi schreef:
redalert schreef:
mrr schreef:Snap niet dat die Rob het echte leven aankan
+1. Dit noemen ze bij ons een "Jankerd"
Dan hebben jullie of geen levenservaring of niet geluisterd of jullie zijn sociaal totaal niet geengageerd.

Ik noem dit boerenlullen opmerkingen (en totaal geen verwijzing naar het beroep of personen die boer zijn) zonder enig inlevings vermogen of intentie daartoe.
Tevens behoorlijk respectloos voor iemand zijn emoties/gedachten die klaarblijkelijk bij Harmeling erg spelen.
dan heb je toch niet opgelet bij mijn levenservaring. Tuurlijk is het goed om emotioneel te zijn maar dat "de wereld is zo gemeen" kan ik eenvoudigweg niet zo goed teven.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 13 jul 2013 08:59

redalert schreef:
mrr schreef:Snap niet dat die Rob het echte leven aankan
+1. Dit noemen ze bij ons een "Jankerd"
Dus iemand die zich blootgeeft en z'n emoties toont is een jankerd?

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 13 jul 2013 09:40

Als hij daar bij jankt wel ;)

papsnoetn01
Forum-lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:06
Locatie: almelo

papsnoetn01 13 jul 2013 17:21

ericpeters schreef:Thijs Zolleveld leest dit topic ook, hij probeert vandaag constant een lachend gezicht op te zetten. (Mbt discussie van een aantal pagina's terug)
Nu had hij daar dan ook alle redenen toe, de minste waarvan zou kunnen zijn het lezen van dit topic en de kritiek op zijn optredens in Tour-gelieerde programma's. :)

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 13 jul 2013 20:54

Die rondemiss bij TdJ...

Plaats reactie