Alles over vakanties op én met de fiets

Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 01 feb 2011 15:59

[quote="havana"]Startbewijs is binnen, dossard 3968.
[/quote]

Klasse

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 01 feb 2011 21:30

[quote="havana"]Startbewijs is binnen, dossard 3968.
[/quote]

Als je er nog een weet, PM graag ;-)
YFood !!!

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 01 feb 2011 22:26

[quote="havana"]Startbewijs is binnen, dossard 3968.
[/quote]

3688 en 3689
Beiden zwarte campa broek, eentje wit campa truitje met zwarte letters en eentje zwart campa truitje met witte letters. Je mag gerust eens goeiendag komen zeggen!!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 feb 2011 10:32

Als ik deze twee Campa-priesters zie zal ik mijn fiets snel bedekken met een handdoek en inderdaad even kennis maken, IJzeren Briek ! :D

Overigens zal ik moeilijk te herkennen zijn, want ik stop mijn nummer in mijn achterzak zodra ik in het startvak sta.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 02 feb 2011 12:38

[quote="havana"]Overigens zal ik moeilijk te herkennen zijn, want ik stop mijn nummer in mijn achterzak zodra ik in het startvak sta.[/quote]

huh?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 feb 2011 13:35

Ik maak het nummer niet aan mijn fiets omdat ik dat irritant vind, zeker in afdalingen. Zit alleen maar in de weg en is een hoop gedoe om goed te monteren. Bij La Marmotte moet je het bordje aan je fiets hebben om het startvak in te mogen. Zodra ik daar sta maak ik het bordje los en stop ik het in mijn shirt.

Ik monteer dergelijke bordjes of rugnummers ook nooit bij toertochten zoals bijvoorbeeld TBT of de Waalse Pijl. Ik betaal wel altijd netjes, overigens. Het enige nadeel is dat eventuele foto's moeilijk terug te vinden, al valt dat mee aangezien er altijd een hoopje foto's is zonder nummers.

Je hebt trouwens ook lieden die bij thuiskomst zo'n bordje lekker aan 't stuur laten zitten om te patsen. "Kijk mij eens, ik heb Toertocht X afgelopen week gereden". Triest IMHO.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 02 feb 2011 14:17

[quote="havana"]Overigens zal ik moeilijk te herkennen zijn, want ik stop mijn nummer in mijn achterzak zodra ik in het startvak sta.[/quote]

Of juist heel goed als jij daar als enige staat zonder nummer.;):D

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4999
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 02 feb 2011 17:06

[quote="havana"]Ik maak het nummer niet aan mijn fiets omdat ik dat irritant vind, zeker in afdalingen. Zit alleen maar in de weg en is een hoop gedoe om goed te monteren. Bij La Marmotte moet je het bordje aan je fiets hebben om het startvak in te mogen. Zodra ik daar sta maak ik het bordje los en stop ik het in mijn shirt.[/quote]

Waarom niet aan onder zadel aan zadelpen (evt met tie-rapje en bijgeknipt in beschaafd formaat)?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 feb 2011 17:12

[quote="havana"]
Ik monteer dergelijke bordjes of rugnummers ook nooit bij toertochten zoals bijvoorbeeld TBT of de Waalse Pijl. Ik betaal wel altijd netjes.[/quote]

Doe ik ook nooit. Overdreven gedoe en vervelend geklapper.
Less is bore

Gebruikersavatar
rufio
Forum-lid
Berichten: 1127
Lid geworden op: 14 dec 2006 21:05

Gebruikersavatar rufio 02 feb 2011 19:14

Ik doe het wel altijd, gewoon beetje bijknippen en aan het stuur monteren: tientallen foto's gescoord => aan het einde van het jaar word bij sport-photo.fr de watermerken eraf gehaald, alleen was die niet bij afgelopen Marmotte aanwezig

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 02 feb 2011 19:56

[quote="havana"] Het enige nadeel is dat eventuele foto's moeilijk terug te vinden, al valt dat mee aangezien er altijd een hoopje foto's is zonder nummers.
[/quote]

Bwah, dat kan wel dik tegenvallen hoor. Vorig jaar mocht mijn zoon de marmotte nog niet rijden dus hadden we afgesproken dat hij naar de voet van Alpe d'Huez kwam en dat we dan samen naar boven gingen fietsen. Achteraf gezien reed hij uiteraard te snel voor mij fris als hij was maar dit terzijde. Bij PhotoBreton stonden al de foto's zonder startummer onder startnummer 0 en dat waren er een dikke pak hoor. De zijne uiteindelijk op pagina 62 of zoiets gevonden en dat was ongeveer halfweg meen ik. Die webpagina laat dan ook nog eens niet toe de pagina zelf in te vullen maar je kan slechts per 5 doorbladeren.
Het lukt dus wel maar het is toch een beetje omslachtig.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

dommelvallei
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 feb 2010 23:07

dommelvallei 05 feb 2011 14:10

iemand die bij en route heeft ingeschreven, al een startnummer gekregen, of iets anders?.
ik heb een vrije inschrijving geplaatst (alleen startbewijs), en betaald...

Plaats reactie